اخبار بین الملل\
رانش زمین در نپال؛ دست‌کم ۶۳ نفر ناپدید شدند

تیم‌های امداد نپال امروز (شنبه) عملیات جست‌وجو برای یافتن دست‌کم ۶۳ مفقودی رانش زمین در این کشور را از سر گرفتند. این افراد پس از رانش زمینی که باعث واژگونی ۲ اتوبوس و سقوط آنها به داخل رودخانه شد، ناپدید شدند.

جیل بایدن: همسرم در رقابت‌های انتخاباتی باقی خواهد ماند

همسر رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که مبارزات انتخاباتی همسرش برای ماندن در کاخ سفید همچنان ادامه خواهد داشت.

حزب الله لبنان به کارخانه تسلیحاتی رژیم صهیونیستی حمله کرد

حزب الله لبنان اعلام کرد که یک کارخانه تسلیحاتی رژیم صهیونیستی را هدف حمله موشکی خود قرار داده است.

بیش از ۷۰ هزار نظامی در ارتش رژیم صهیونیستی معلول شدند

یک رسانه رژیم صهیونیستیی در گزارش از معلولیت و نقص عضو ۷۰ هزار نظامی در ارتش این رژیم خبر داد.

بایدن برای ماندن در قدرت نیاز به خونریزی بيشتر در اروپا دارد

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به برنامه‌های ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو برای الزامی کردن ارسال تسلیحات به اوکراین از سوی همه اعضای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، تاکید کرد: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای ماندن در قدرت نیاز به خونریزی بیشتر در اروپا دارد.

آمریکا و انگلیس بار دیگر غرب یمن را بمباران کردند

رسانه‌های یمنی سه‌شنبه شب گزارش دادند که ائتلاف آمریکایی و انگلیسی بار دیگر غرب یمن را بمباران کردند.

حمله به آوارگان فلسطینی در رفح وحشتناک است/ نوار غزه به جهنم روی زمین تبدیل شده

رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) گفت: نوار غزه به جهنم روی زمین تبدیل شده است و تصاویر حملات یکشنبه شب ارتش اسرائیل به آوارگان فلسطینی در شهر رفح در جنوب این منطقه وحشتناک است.

ضربه سنگین مقاومت/ هلاکت و اسارت جدید چند نظامی صهیونیست

سخنگوی گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد: که مجاهدان این گردان‌ها نیروهای صهیونیستی را به سمت یک تله در یک تونل در اردوگاه جبالیا کشانده و ضمن درگیر شدن با آن‌ها از نقطه صفر، همه آنها را به قتل رسانده و زخمی کرده وآن‌ها را به اسارت گرفته‌اند.

بیش از ۲۰ نوزاد با خطر مرگ روبرو هستند/ فاجعه قریب‌الوقوع در بیمارستان شهدای الاقصی

صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) با اشاره به اوضاع فاجعه‌بار بیمارستان های نوار غزه از جمله بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیر البلح به دلیل نبود سوخت اعلام کرد که بیش از ۲۰ نوزاد با خطر مرگ در این منطقه روبرو هستند.

خرد شدن اقتصاد رژیم صهیونیستی زیر ضربات ناشی از جنگ غزه

جنگ نوار غزه با وجود کمک‌های بی شائبه آمریکا و غرب در حال خرد کردن اقتصاد رژیم صهیونیستی است و این را می‌توان در افزایش قیمتی مشاهده کرد که از سوی شرکت‌های غذایی این رژیم اعمال می‌شود.

علیرغم حمایت‌های بی‌دریغ از تل آویو؛

تارنمای سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای از رژیم صهیونیستی خواست تا عملیات در رفح را بلافاصله متوقف کند. این درخواست درحالی است که اتحادیه اروپا تاکنون حمایت های زیادی از جنایات رژیم صهیونیستی به عمل آورده است.

گزارش تکان دهنده از سیل ویرانگر برزیل/ فوت ۱۴۹ نفر و ناپدید شدن ۱۲۴ نفر

بارش‌های ادامه‌دار باران در برزیل و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها موجب جاری شدن سیل‌های ویرانگر و کشته شدن ۱۴۹ نفر در این کشور آمریکای لاتین شده است.

استرالیا به بهانه مناقشه در منطقه، تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال کرد

استرالیا در راستای سیاست‌های خصمانه مجموعه غرب علیه ایران، تحریم‌هایی را علیه تهران با اتهام «اقدام‌های بی‌ثبات کننده» در منطقه غرب آسیا اعمال کرد.

انعکاس آرزوی جامعه جهانی در حمایت کشورها از عضویت فلسطین

سخنگوی وزارت امور خارجه چین در رابطه با آخرین قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره فلسطین، اظهار داشت: حمایت کشورها از عضویت فلسطین، نشان از انعکاس آرزوهای جامعه جهانی در این مورد را دارد.

کی‌یف برای حملات تروریستی علیه مسکو ازتسلیحات انگلیسی بهره می‌برد

مقام ارشد وزارت خارجه روسیه می‌گوید که نیروهای اوکراینی برای انجام حملات تروریستی در خاک روسیه از تسلیحات انگلیسی استفاده می‌کنند.

استرالیا نسبت به عواقب ویرانگر حمله به رفح هشدار داد

وزیر امور خارجه استرالیا با اشاره به عملیات نظامی زمینی رژیم صهیونیستی در رفح، نسبت به تاثیرات ویرانگر حمله به غیرنظامیان فلسطینی هشدار داد.

صفحه1 از24

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار