امیدواری مردم از مبارزه قاطعانه دستگاه قضا با فساد\

امیدواری مردم از مبارزه قاطعانه دستگاه قضا با فساد

  • کد خبر: 219491
  • چاپ
  • انتشار: 12 مهر 1398 - 15:41

استناد نیوز، نماینده مردم نجف آباد گفت: برخوردهایی که این روزها قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی به ویژه دانه درشت‌ها انجام می‌دهد، یک کار خوب و ارزشمندی است، که قطعا این کار سبب روشن شدن چراغ امید در بین ملت ایران می‌شود.

 

به گزارش استناد نیوز، ابوالفضل ابوترابی به افتتاح سامانه ثبت اموال و دارایی مسئولان از سوی قوه قضائیه و همچنین تاثیر آن بر جلب اعتماد عمومی نسبت به مقامت کشور، اشاره و اظهار داشت: یکی از مسائلی که می‌تواند در بازسازی و احیا اعتماد مردم نسبت به دستگاه‌های گوناگون موثر واقع شود، شفافیت بر دارایی و اموال مسئولان است.

سامانه ثبت اموال مسئولان فقط در اختیار قوه قضائیه است

وی در ادامه افزود: سامانه ثبت اموال مسئولان فقط در اختیار قوه قضائیه است، و قطعا؛ افتتاح این سامانه می‌تواند، گام مفیدی در جهت شفافیت و البته بهترین عامل برای بوجود آمدن اعتماد مردم نسبت به صحت و سلامت مسئولان کشور باشد.

سامانه ثبت اموال ‌‌‌اقدام بسیار خوب در جهت پیشگیری از فساد مقامات است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: سامانه ثبت اموال مسئولان باعث می‌شود که مسئولی به خود اجازه دست دارازی به بیت‌المال را ندهد؛ چرا که خوف این را دارد که روزی در معرض برخوردهای دستگاه قضا قرار بگیرد؛ بنابراین این اقدام یک کار بسیار خوب در جهت پیشگیری از فساد مقامات است.

مگر ایرادی دارد مردم از اموال مسئولان آگاه باشند

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: مگر چه ایرادی دارد؟ که مردم و دستگاه‌های مربوطه از اموال مسئولان جویا شوند؛ اتفاقا اینکه مردم بدانند مسئولان قبل از مسئولیت و بعد از اتمام کار خود در آن منصب چه داشته‌اند و یا اینکه چه نداشته‌اند، یک امر مبارکی است.

مبارزه جدی دستگاه قضا با فساد چراغ امید را در دل ملت روشن می‌کند

ابوترابی در بخش دیگری از مصاحبه خود به عملکرد این روزهای دستگاه قضا اشاره و تصریح کرد: برخوردهایی که این روزها قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی به ویژه دانه درشت‌ها انجام می‌دهد، یک کار خوب و ارزشمندی است، که قطعا این کار سبب روشن شدن چراغ امید در بین ملت ایران می‌شود.

دستگاه قضایی کار خود را به نحو شایسته‌ای انجام داده است

وی در ادامه افزود: در واقع با این برخوردهایی که قوه قضائیه انجام داده است، دیگر هیچ مسئولی جرات این را هم ندارد، که حتی واژه تخلف را بر زبان خود بیاورد و این کار یعنی؛ اینکه دستگاه قضایی کار خود را به نحو شایسته‌ای انجام داده است./



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار