یوسف نژاد: لایحه تجارت لایحه‌ای پخته است\

یوسف نژاد: لایحه تجارت لایحه‌ای پخته است

  • کد خبر: 219384
  • چاپ
  • انتشار: 06 مهر 1398 - 18:52

استناد نیوز، نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه فضا برای بیان نقطه نظرات کارشناسان باز است، اضافه کرد: ایراداتی که به لایحه تجارت وارد می شود کلی است در حالیکه انتقادات باید جزئی و با استناد به مدرک و برهان باشد.

به گزارش استناد نیوز ، علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رئیسه مجلس  درباره تصویب لایحه تجارت در مجلس، گفت: تغییر قانون تجارت با توجه به تغییر شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ضرورت دارد به همین دلیل مجلس تلاش بسیاری برای بررسی و تصویب لایحه تجارت انجام داد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه تجارت حدود 15 سال در کمیسیون های تخصصی مجلس بررسی شد، افزود: در جلساتی که لایحه تجارت بررسی می‌شد، نمایندگان دستگاه های اجرایی، اتاق های بازرگانی و.. حضور داشتند و باید در این جلسات نظرات خود را اعلام می کردند.

مجلس نظر اتاق بازرگانی را درباره لایحه تجارت جویا شد

وی با بیان اینکه مجلس نظر اتاق بازرگانی را درباره لایحه تجارت جویا شد، اظهار کرد: علیرغم اینکه نظرات دستگاه‌های ذی ربط درباره لایحه تجارت پرسیده شد اما این دستگاه ها پس از تصویب به یاد بیان نظرات و پیشنهادت خود افتادند.

لایحه تجارت لایحه‌ای پخته است

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه فضا برای بیان نقطه نظرات کارشناسان باز است، اضافه کرد: ایراداتی که به لایحه تجارت وارد می شود کلی است در حالیکه انتقادات باید جزئی و با استناد به مدرک و برهان باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس لایحه تجارت را لایحه ای پخته دانست و گفت: کمیسیون حقوقی و قضایی تلاش بسیاری برای بررسی این لایحه انجام داد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار