رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس :عدم شفافیت مسبب اصلی مشکلات فعلی کشور\

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس :عدم شفافیت مسبب اصلی مشکلات فعلی کشور

  • کد خبر: 219363
  • چاپ
  • انتشار: 05 مهر 1398 - 16:39

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: آسیب‌های فراوانی که در حال حاضر در کشور وجود دارد و دشمنان از آنها سوء استفاده می‌کنند؛ ناشی از عدم شفافیت است.

 

به گزارش استناد نیوز، حمید رضا حاجی بابایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه افتتاح سامانه ثبت اموال و دارایی مسئولان از سوی قوه قضائیه چه مقدار می‌تواند از فساد اقتصادی مسئولان پیشگیری کند؟ اشاره و اظهار داشت: به میزانی که در بین دستگاه‌های گوناگون کشور شفاف سازی ایجاد شود؛ قطعا به همان میزان اعتماد عمومی افزایش پیدا می‌کند.

وی در ادامه افزود: آسیب‌های فراوانی که در کشور وجود دارد و دشمنان از آنها سوء استفاده می‌کنند؛ ناشی از عدم شفافیت است.

اگر همه چیز در اختیار مردم باشد، شفافیت در بین دستگاه‌های مختلف بیشتر می‌شود

نماینده مردم همدان در مجلس دهم به تاثیر مردم در ایجاد شفافیت اشاره و تصریح کرد: معتقدم که بزرگترین، قوی‌ترین و مطمئن‌ترین نظارت کنندگان مردم هستند؛ بنابراین اگر همه چیز در اختیار مردم باشد، شفافیت در بین دستگاه‌های مختلف بیشتر می‌شود.

سامانه ثبت اموال مسئولان یک حرکت بسیار مبارکی است

حاجی بابایی در ادامه افزود: سامانه ثبت اموال مسئولان یک حرکت بسیار مبارکی در جهت شفاف سازی است؛ بنابراین قدرتمندانه باید انجام بپذیرد و ما هم از آن با تمام توان حمایت می‌کنیم.

دولت باید سامانه حقوق را هرچه سریع‌تر راه اندازی کند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ضمن انتقاد از دولت به دلیل غدم راه اندازی سامانه حقوق مسئولان اشاره و اظهار کرد: دولت باید سامانه حقوق را هرچه سریع‌تر راه اندازی کند؛ چرا که اگر سامانه حقوق به صورت شفاف انجام بپذیرد، خیلی از مشکلات کشور برطرف می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه افزود: امیدوارم که این سامانه راه اندازی شود و با سرعت اموال مسئولان طبق آن قانونی که مجلس تا سطح مدیران مختلف مصوب کرده است در این سامانه قرار بدهند تا مردم در جریان امورات مسئولان قرار بگیرند./



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار