وحدت و یکپارچگی نیاز امروز جامعه/انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان\

وحدت و یکپارچگی نیاز امروز جامعه/انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان

  • کد خبر: 219265
  • چاپ
  • انتشار: 31 شهریور 1398 - 09:49

استنادنیوز؛ استاندار مازندران با اشاره به نیاز کشور به یگپارچگی و وحدت گفت؛ ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان انتقال یابد.

 

احمد حسین زادگان استاندار مازندران صبح امروز در رژه نیروهای مسلح استان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یک سوال مهم دارد که چرا به سبک و سیاق پایان جنگ به عنوان روز اتکا و جشن آغاز می کنند ما آغاز جنگ را به پایان جنگ می دانیم.

وی افزود: افرادی که در دوران جنگ تحمیلی نقش مهم داشتند به نوعی ارزش ها و ایثار و استقامت را به نسل جوان انتقال بدهند تا بدانند با پیروزی انقلاب اسلامی مقابل قدرت های غرب و شرق که در هوا و هوس تصرف کشورمان بودند علت ها برای این نسل تعبیه و تبعین کنند. نسل های آینده باید بدانند انقلاب اسلامی با وجود ضعف های داخلی اقتصادی و سیاسی که هنوز به ثبات نرسیده بود اما با ماهیت استکبار ستیزی هم متامع و قدرت ها بزرگ را به چالش کشید .

استاندار مازندران تاکید کرد: تمامی اتفاقات بازخوانی می شود تا به نوعی مظلومیت شروع جنگ را در هفته دفاع مقدس نشان داده شود، انچه که ما باید افتخار کنیم عزت و شرف و استقامت ایثارگری ایثارگران و شهداست که این انقلاب را بیمه کردند .

حسین زادگان به جنگ نرم اشاره کرد و گفت: امروز دشمن با تحریم ها و مشکلات اقتصادی و راه اندازی جنگ فرهنگی می خواهد جمهوری اسلامی و ایران شکست دهد . ما امروز نیاز هر بیشتر وحدت و یکپارچگی داریم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار