تکذیب حذف نام شهید از برخی تابلوهای معابر شهری استان مازندران\

تکذیب حذف نام شهید از برخی تابلوهای معابر شهری استان مازندران

  • کد خبر: 219234
  • چاپ
  • انتشار: 28 شهریور 1398 - 10:24

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در واکنش به گزارش حذف نام شهید از برخی تابلوهای معابر شهری از پیگیری این موضوع توسط بنیاد خبر داد.


به گزارش ایثار واحد مازندران،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در واکنش به گزارش حذف نام شهید از برخی تابلوهای معابر شهری از پیگیری این موضوع توسط بنیاد خبر داد.
مظلومی ضمن رد موضوع عنوان شده در گزارش طبری نیوز اشاره کرد تاکنون هیچ گزارشی دال بر صحت موضوع در سطح استان وجود ندارد و خوشبختانه در راستای ترویج و توسعه فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه ، تعامل بسیار مثبت، درخور تحسین و ارزنده ای بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و استانداری مازندران و فرمانداری ها و شهرداری های استان و سایر دستگاهها اجرایی در زمینه نام گذاری اماکن و معابر به نام مبارک شهدا وجود دارد.
وی تاکید کرد در نامگذاری خیابانها، اماکن و موسسات عمومی اولویت نام‌گذاری معابر به نام شهدای گرانقدر است و پس از نام‌گذاری به نام شهدا حق هیچگونه تغییر نام این معابر جز در موارد خاص و آن هم در هیأت تطبیق شهرستان وجود ندارد، لذا اگر حتی چنین رفتاری اتفاق بیافتد قابل پیگیری خواهد بود.
وی ادامه داد: همه ما موظف هستیم تلاش کنیم تا صدمه‌ای به ارزش‌های فرهنگی کشور وارد نشود و نام مبارک شهدا و قداست آنان خط قرمز بنیاد شهید و امور ایثارگران است و کلمه مقدس شهید وقتی در کنار هر اسمی قرار بگیرد به آن اسم معنا می‌بخشد و مردم و مسئولین و نظام اسلامی وامدار و مدیون خون پاک شهدای عزیز هستند.
نامگذاری اماکن و معابر به نام شهیدان همیشه جاوید نه صرف معرفی مکان و جغرافیای شهری بلکه بیانگر عمق تاریخ و تداعی کننده سوابق درخشان مردم غیور در ایثارگری و نیز پاس داشت پایداری ارزش‌های والای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام شامخ و والای شهدای همیشه جاوید و گل بوته های سرخ انقلاب است.
ایشان در پایان افزودند: انتظار می رود همچون همیشه رسانه‌ها و مردم شهیدپرور همانگونه که تاکنون وظیفه آگاهی بخشی و اهتمام لازم جهت حفظ ارزش ها را مد نظر داشتند در تداوم و استمرار آن اهتمام ورزند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار