چرا نایب رئیس مجلس با مردم صادق نیست؟\

چرا نایب رئیس مجلس با مردم صادق نیست؟

  • کد خبر: 219170
  • چاپ
  • انتشار: 24 شهریور 1398 - 07:42

استنادنیوز؛ «مسعود پزشکیان»، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با سایت اعتمادآنلاین گفته است: یکی از مشکلات اصلی ما این است که صادقانه با مردم حرف نمی‌زنیم و به آنها نمی‌گوییم که در چه شرایطی هستیم و این رفتاری که در پیش گرفته‌ایم چه هزینه‌ای برای ما دارد.

 

او می‌افزاید: من نمی‌گویم با کسی صلح کنیم، می‌گویم وقتی با دنیا می‌جنگیم، این کار برای ما هزینه دارد. جنگ فعلی، سخت‌تر از جنگ با عراق است و نمی‌توانیم منکر این واقعیت شویم. جنگ فعلی از نظر اقتصادی و اجتماعی هزینه زیادی برای ما ایجاد می‌کنند، اما متاسفانه به جای اینکه واقعیت‌ها را به مردم بگوییم، دیگران را متهم می‌کنیم که بی‌عرضه هستند. ۴۰ سال است که در حال عوض کردن این بی‌عرضه‌ها هستیم! اگر مشکل آنها بودند، پس چرا چیزی تغییر نمی‌کند؟

*متأسفانه قبل از پزشکیان، یکی دیگر از خواص کشور در اظهاراتی مشابه از این گفته بود که مردم وضعیت را می‌بینند و می‌فهمند که ما صادق نیستیم و انقلاب و اسلام را پله قرار داده‌ایم.

این در حالی است که منشأ و دلیل یا سند این حرف‌های ناصحیح مشخص نیست.

بله! افرادی هم هستند که با مردم صادق نبوده‌اند اما واقعا اکثریت مسئولان کشور ناصادق هستند و انقلاب و اسلام را پله قرار داده‌اند؟

اگر اینطور بود آیا اینهمه توفیقات ۴۰ سال گذشته به دست می‌آمد و آیا بدیهی نیست که اگر آمریکا هم این حرف‌ها را قبول می‌داشت؛ هر آینه به ایران اسلامی حمله می‌کرد؟

بحث دیگر این است که امروز در ساختار سیاست و اجرائیات ایران اسلامی تقریبا هیچ مقوله‌ای نیست که توسط رسانه‌های رسمی و رسانه‌های اجتماعی به آن پرداخته نشود و درباره‌اش شاهد اقتراح نبوده باشیم.

آیا در این فضا اساسا می‌توان با مردم ناصادق بود؟

جالب است که برخی خواص کشور سخنانی را بر زبان می‌آورند که حتی دشمن هم قائل به آنها نیست و هیچ تحلیل معتبری نیز در این زمینه وجود ندارد.

نظیر اظهارات اخیر یک نماینده اصلاح‌طلب دیگر مجلس که بر خلاف تمام آمارها و حتی آمارهای رسانه‌های معاند از این گفته بود که ایران در رتبه یکم مصرف مواد مخدر در دنیا قرار دارد!

عوام‌زدگی خواص مقوله‌ایست که نگاه تاریخی می‌گوید در شام سال ۴۰ هجری و در کوفه سال ۶۱ هجری نیز شاهد آن بوده‌ایم.

بیماری‌ای که حقیقت را در محراب و در کربلا به مسلخ برد و خواص وقت را در دفاع از حق دچار رفوزگی کرد.

ما همچنین اظهارات پزشکیان درباره جنگ با دنیا را به قضاوت مخاطبان محترم می‌گذاریم. ضمن اینکه آقای پزشکیان دقیقا نگفته است ما به کدام کشور تجاوز کرده‌ایم و یا با کدام کشور خیال جنگ داریم؟



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار