رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:اخذ شهریه‌های نجومی در آستانه مهرماه\

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:اخذ شهریه‌های نجومی در آستانه مهرماه

  • کد خبر: 219048
  • چاپ
  • انتشار: 16 شهریور 1398 - 16:13

استناد نیوز، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ورود کمیسیون متبوعش به موضوع اخذ شهریه‌های نجومی در آستانه مهرماه خبر داد.

 

به گزارش استناد نیوز، محمدمهدی زاهدی با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید و ثبت نام مدارس، گفت: با توجه به گزارش‌های واصله مبنی بر اخذ شهریه 20 میلیون تومانی در مقطع ابتدایی و شهریه 40 میلیون تومانی در مقطع دبیرستان، کمیسیون آموزش از بعد نظارتی خود برای ورود به این حوزه استفاده خواهد کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در رابطه با شهریه‌های نجومی بارها تذکر داده‌ایم، افزود: آموزش و پرورش در آستانه سال جدید تحصیلی باید نظارت خود را در این حوزه جدی‌تر کند.

مردم از گزارش تخلفات مدارس ابایی نداشته باشند

زاهدی ادامه داد: مردم پس از مواجهه با چنین مواردی نباید از گزارش دادن این تخلفات ابایی داشته باشند و این موارد را باید به بازرسان آموزش و پرورش و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گزارش کنند. لازم نیست در ارائه یک گزارش تخلف، مردم اسم و آدرس خود را عنوان کنند بلکه فقط باید مشخصات مدارس متخلف را گزارش کنند تا با آن‌ها برخورد صورت گیرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس رأساً به این موضوع ورود خواهد کرد و از مسئولان وزارتخانه درباره اخذ شهریه‌های نجومی توضیح می‌خواهد./



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار