پروژه‎های زیربنایی شهرداری بابل به‌ زودی رونمایی می‌شود\

پروژه‎های زیربنایی شهرداری بابل به‌ زودی رونمایی می‌شود

  • کد خبر: 219
  • چاپ
  • انتشار: 21 تیر 1395 - 09:57

 رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر بابل خبر داد:
 
محمدعلی عباسی با اشاره به اینکه اقدامات بسیار موثر درباره اجرای پروژه‌های زیربنایی انجام شده است، گفت: به‌ زودی پروژه‌های بزرگ زیربنایی شهرداری بابل رونمایی می‌شود. کارهای مهمی در حوزه زیرساختی پروژه‌های عمرانی شهرداری بابل در حال انجام است که به‌زودی رونمایی می‌شود.


وی با اشاره به اینکه برخی بدخواهان با متشنج کردن فضای شهری درصدد هستند کارهای عمرانی و زیربنایی شهرداری بابل را متوقف کنند، بیان کرد: به شهروندان اطمینان می‌دهیم کارهایی که شهرداری بابل در چهار ماه اخیر در حوزه عمرانی و زیرساختی در حال پیگیری و انجام است در چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر بابل تصریح کرد: برای جلوگیری از سنگ‌اندازی برخی از افراد مجبور هستیم از معرفی این پروژه‌ها خودداری کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه شهردار بابل در چهار ماه گذشته پروژه‌های روبنایی و زیربنایی خوبی را در بابل آغاز کرده است، اصلاح ساختار اداری شهرداری بابل را از جمله کارهای بزرگ در این مدت برشمرد.

عباسی توجه به نیروی انسانی در ادارات را یکی از وظایف مهم مدیران در دستگاه اجرایی برشمرد و تصریح کرد: در گذشته، کارکنان شهرداری بابل از جایگاه چندانی برخوردار نبوده و مسؤول مشخصی نداشتند اما امروز با اصلاح ساختار و تعریف حوزه کاری، کارکنان شهرداری به وظایف خود برای ارائه خدمات به مردم آشنا شدند.

وی گفت: تا زمانی که شهردار بابل در راستای برخورد با بی‌عدالتی و مبارزه با باج‌خواهان ثابت‌قدم باشد اعضای شورای شهر بابل از وی حمایت می‌کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار