21 پروژه با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال در بابل و جویبار به بهره برداری رسید\

21 پروژه با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال در بابل و جویبار به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 218991
  • چاپ
  • انتشار: 13 شهریور 1398 - 15:33

استناد نیوز، مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره برداری 21 پروژه با سرمایه گذاری 144 میلیارد ریال در شهرستانهای بابل و جویبار خبر داد.

 

به گزارش استناد نیوز، مهندس رضا غفاری گفت : این پروژه ها شامل 3 پروژه با مبلغ ریالی 43 میلیارد و 100 میلیون ریال در شمال شهرستان بابل و 9 پروژه با مبلغ ریالی 87 میلیارد و 353 دمیلیون ریال و جنوب شهرستان بابل و 3 پروژه با مبلغ ریالی 3 میلیارد و 350 میلیون ریال در امیر کلا 6 پروژه با مبلغ ریالی 5 میلیارد و 610 میلیون ریال در شهرستان جویبار می باشد.

وی افزود: هدف از اجرای این پروژه ها ، تامین برق چاههای محوری کشاورزی ، مرمت روستایی ،اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع رینگ خطوط و قدرت مانور جهت پایداری و قابلیت اطمینان شبکه و کاهش تلفات ، احداث خروجی های پست و توسعه فیدرهای فشار متوسط بوده است.

مدیر امورتوزیع برق شمال بابل نیز از افتتاح 3 پروژه با مبلغ ریالی 43 میلیارد و 100 میلیون ریال در شمال بابل خبر داد.

مهندس نور علی قاسمی گفت : برای بهره برداری از این پروژه ها حدود 24 کیلومتر کابل خود نگهدار و بیش از یک کیلومتر خط فشار متوسط و 143 پایه احداث و حدود 14 کیلومتر کابل سرویس تعویض شده و 10هزار و 600 خانوار از نعمت این پروژه ها بهره مند شدند.

وی افزود : هدف از اجرای این پروژه ها ، کاهش تلفات و تقویت شبکه و رفع ضعف ولتاژ مشترکین بوده است.

مدیر امور توزیع برق شمال بابل همچنین از اعتبار 142 میلیارد و 522 میلیون ریال در سرفصل های اعتباری این امور خبر داد و یاد آور شد : در سال جاری 52 میلیارد و 954 میلیون ریال در توسعه شهری و 12 میلیارد و 331 میلیون ریال در توسعه روستایی و 21 میلیارد و 514 میلیون ریال در اصلاح و بهینه سازی شبکه های شهری و 10 میلیارد و 900 میلیون ریال در اصلاح و بهینه سازی شبکه های روستایی سرمایه گذاری خواهد شد.

قاسمی خاطر نشان کرد: در ایجاد قدرت مانور نیز 2 میلیارد و 500 میلیون ریال ودر توسعه فیدرهای فشا متوسط 7 میلیارد و 240 میلیون ریال سرمایه گذاری صورت می گیرد.

وی تصریح کرد : برای کاهش تلفات امور نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و برای سال جاری نیز 27 میلیارد و 392 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است .

به گفته وی : در سال جاری 6 میلیارد و 900 میلیون ریال برای تعمیرات شبکه توزیع و 800 میلیون ریال نیز برای روشنایی معابر شمال بابل سرمایه گذاری خواهد شد.

مدیر امور توزیع برق جنوب بابل نیز از بهره برداری 9 پروژه با اعتباری بالغ بر 87 میلیارد ریال در مجموعه امور توزیع برق این منطقه خبر داد.

مهندس مجتبی اسلامی گفت : در سر فصل های مختلف در شبکه های توزیع برق جنوب بابل در سال جاری حدود 100 میلیارد ریال اعتبار اختصاص پیدا کرده که در اجرای پروژه ها سرمایه گذاری خواهد شد.

وی افزود : درتوسعه فیدر و احداث خطوط جهت افزایش قابلیت اطمینان شبکه 10 میلیاردو 300 میلیون ریال و در اصلاح و بهینه سازی شهری و روستایی 56 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

مدیر امور توزیع برق جنوب بابل خاطر نشان کرد : در توسعه و احداث روستایی و شهری نیز بیش از 17 میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد.

اسلامی تصریح کرد : برای کاهش تلفات امور نیز برنامه ریزی های خوبی از سنوات گذشته صورت گرفته و تلفات امور کاهش چشمگیری داشته و در سال جاری نیز 13 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت می گیرد.

مدیر امور برق جویبار نیز از بهره برداری 6 پروژه با اعتبار 19 میلیارد و 590 میلیون ریا ل خبر داد .

مهندس رضا حاجی حاجیکلایی گفت : این پروژه ها شامل توسعه و احداث شهری و روستایی کوچه شهید محفوظی و مخابرات ، اصلاح و بهینه سازی شهری و روستایی ، نصب انشعاب ، رینگ و قدرت مانور جاده پهناب ، کاهش تلفات روستاهای دیوکلا ، طالش محله و ... ، تبصره بند د برای روستاهای دیوکلا و طالش محله و... ، تامین چاههای کشاورزی از محل تملک و دارایی ، مرمت روستایی و... می شود .

وی خاطرنشان کرد در سال جاری نیز 54 میلیارد و 180 میلیون ریال اعتبار در توسعه و احداث شهری ، توسعه و اخداث روستایی ، اصلاح و بهینه سازی شهری و روستایی ، رینگ خطوط ، توسعه فیدر ، کاهش تلفات ، روشنایی معابر و نصب انشعابات سرمایه گذاری خواهد شد .

حاجی تصریح کرد : همچنین در سر فصل های بودجه ای از مجموع اعتبارات اختصاص یافته در توسعه و احداث شهری 13 میلیارد ریال و در اصلاح و بهینه سازی شهری و روستایی 15 میلیارد و 300 میلیون ریال سرمایه گذاری صورت خواهد گرفت .

به گفته وی در کاهش تلفات نیز 6 میلیارد و 780 میلیون ریال و در قدرت مانور (رینگ خطوط ) 2 میلیارد و 900 میلیون ریال و در توسعه و احداث روستایی 9 میلیارد ریال و در نصب انشعاب و روشنایی معابر جمعا" 700 میلیون ریال
سرمایه گذاری خواهد شد .

گفتنی است در افتتاح این پروژه ها، استاندار مازندران ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، فرمانداران ، مدیرعامل و معاونین شرکت توزیع نیروی برق مازندران و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار