کشف لوازم‌آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۳۰۲ میلیون ریال در ساری\

کشف لوازم‌آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۳۰۲ میلیون ریال در ساری

  • کد خبر: 21899
  • چاپ
  • انتشار: 23 دی 1395 - 23:27

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، از کشف بیش از ۱۰ هزار عدد انواع لوازم‌آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۳۰۲ میلیون ریال در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش استناد نیوز سرهنگ عبدالله رضوانی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز این گونه گفت:در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در راستای صیانت از سلامت جامعه و جلوگیری از قاچاق کالاهای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس، وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، متهم به قاچاق کالا به نام "م – الف " را که  در امر تهیه و توزیع لوازم‌آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد، شناسایی کنند.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی محل دپوی کالای قاچاق با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه محل موردنظر را مورد بازرسی قرار دهند.

سرهنگ رضوانی، افزود: ماموران در بازرسی از این محل موفق شدند، بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ عدد انواع لوازم‌آرایشی و بهداشتی را به همراه ۱۲۶ عدد انواع ادکلن های خارجی به ارزش ۳۰۲ میلیون ریال کشف کنند.

وی افزود: اموال مکشوفه به مبادی ذی‌ربط تحویل و متهم نیز برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار