بهترین راه خدمتگزاری خشنودی خداوند است\

بهترین راه خدمتگزاری خشنودی خداوند است

  • کد خبر: 218925
  • چاپ
  • انتشار: 11 شهریور 1398 - 08:04

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از دیدار با 15 کارمند شاغل در اداره کل بنیاد گفت : بهترین راه خدمتگزاری خشنودی خداوند است.


به گزارش ایثار واحد مازندران، به مناسبت هفته دولت و پاسداشت روز کارمند، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد از 15 کارمند شاغل ایثارگر در اداره کل بنیاد مازندران دیدار کرد.
مظلومی از جانباز عزیز و سرافراز هفتاد درصد حاج احمد ذوالفقاری، خواهر شهیدان گرانقدر یوسفی، فرزندان شهیدان معزز احمدی، اولادپور و عباس زاده، بابایی، ولیزاده، سعیدی فرزند جانباز متوفی و همکاران محمد رجبی، امر اله ایمانی، عبادی، عباس نژاد، رمضانی، اکبرزاده و فولادی تجلیل و ضمن تقدیر از زحمات آنان، با اهدای لوح سپاس روز کارمند را به این عزیزان تبریک گفت.
مدیر کل بنیاد مازندران پس این دیدارها گفت: کارکنان بنیاد باید قدر خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران را بدانند و فرصت خدمتگزاری به ایثارگران را غنیمت بشمارند.
مظلومی افزود: باید تلاش و زحمات کارکنان بنیاد را ارج بنهیم چرا که این عزیزان از قشر زحمتکش جامعه هستند و خادم کسانی هستند که برای آرامش و امنیت این کشور از جان خویش گذشتند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: کارکنان بنیاد در عرصه خدمت رسانی به ایثارگران بی نظیر هستند و در کار کردن از اراده مضاعفی برخوردار بوده و هرگز احساس خستگی نمی کنند.
مظلومی با بیان اینکه بهترین راه خدمتگزاری خشنودی خداوند است اظهار داشت : با خدمت درست به جامعه ایثارگری، رضایت آنان را جلب کنیم‌.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار