وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با سربلندی از مجلس خارج شد\

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با سربلندی از مجلس خارج شد

  • کد خبر: 218831
  • چاپ
  • انتشار: 05 شهریور 1398 - 23:48

استناد نیوز، عضو کمیسیون امورداخلی در مجلس می‌گوید: بیان مشکلات فرهنگیان در حال تبدیل شدن به یک عادت مزمن و روزمره است لذا امیدوارم وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با دست پر و قول مساعد سازمان برنامه و بودجه این مسئولیت را پذیرفته باشد.

 

به گزارش استناد نیوز، محمد محمودی در نشست علنی امروز(سه شنبه 5 شهریورماه) در مجلس شورای اسلامی نطق میان دستور خود را قرائت کرد.

متن نطق نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد و عضو کمیسیون امورداخلی و شوراهای در مجلس شورای اسلامی بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

فضای مه‌آلود موجود، شرایط تشخیص خادم از خائن را سخت کرده است

ذکر یاد و خاطره شهیدان رجائی، باهنر و شهدای دولت در این هفته گرامی پیامی دارد بزرگ، پیامی برای همدلی و وحدت کلمه، پیامی برای تلاش مضاعف جهت دستیابی به اهداف بزرگ انقلاب و حفظ منافع ملی، پیامی رسا برای اینکه دولت‌ها خادمان ملت هستند و مردم ارباب دولت‌ها، مردم صاحب اصلی این نظام هستند، فضای مه‌آلود موجود، شرایط تشخیص خادم از خائن را سخت کرده است، اوایل انقلاب دشمنان این مرز و بوم و استکبار جهانی، مسئولان نظام و دولتمردان، معتمدان مردم و جوانان انقلابی را با گلوله و بمب مورد هدف قرار دادند، امروز روش تغییر کرده است، تهمت، اتهام، بدبینی، بی‌اعتمادی، گلوله‌هایی هستند که توسط دشمن پلید و دوستان بی‌انصاف به سوی خادمان این انقلاب نشانه و شلیک می‌شود.

اقتدار کشور، توان مقابله با تهدیدهای دشمن، توانمندی نیروی دفاعی سپاه و ارتش و نیروی انتظامی و دستیابی به تکنولوژی‌ها و فناوری‌های دفاعی و بازدارنده، رشد علمی کشور در این مقطع قطعا در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد. از خداوند متعال آرزوی سلامتی و توفیق رهبر معظم انقلاب و همه خادمان از دولت و قوه قضائیه و مجلس را مسئلت دارم.

اما نکات چند در خصوص مسائل حوزه انتخابیه و تذکر و یادآوری

از تلاش وزارت بهداشت و درمان و جدید در احداث بیمارستان‌های 160 تختخوابی شهرستان های ملارد و قدس تشکر می‌کنم، پیشرفت چشمگیر این پروژه‌ها ستودنی است و از دانشگاه علوم پزشکی ایران تقاضا دارم که در تدارک و حمایت مالی پروژه بیمارستان 313 تختخوابی حضرت امام خمینی (ره) شهرستان شهریار جدیت و حمایت بیشتری داشته باشد.

متاسفانه طی سال‌های گذشته نقش تامین اجتماعی در حمایت از افراد تحت پوشش خود، کارگران عزیز و خانواده‌های‌شان و مستمری‌بگیرها در شهرهای ملارد و قدس و باغستان، صباشهر، صفادشت و شاهدشهر، وحیدیه، فردوسیه ناچیز است و هیچ تلاشی برای ارائه خدمات دیده نمی‌شود و 5 سال است در رابطه با بیمارستان 12 بهمن شعبه و درمانگاه ملارد دستوراتی داده شده و با وجود آنکه چندین دستور از وزرای پیشین و فعلی کار و تعاون و امور اجتماعی و 3 مدیرعامل رئیس تامین اجتماعی برای تحقق این مهم داده شده است اما ظاهرا در اثر اقدامات بدنه ندارد و راه خودشان را می‌روند.

رها کردن ایثارگران و خانواده شهدا در پیچ و خم معیشت نا به سامان گناهی نابخشودنی است

امروز به جد می‌گویم غافل شدن از ایثارگران و خانواده محترم و معزز شهدا و رها کردن آن‌ها در پیچ و خم معیشت نا به سامان گناهی نابخشودنی است لذا بیمه تکمیلی، قوانین سخت برای وام مسکن این عزیزان، اشتغال فرزندان و غیره نیاز مبرم به توجه دارد.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با دست پر و قول مساعد سازمان برنامه و بودجه این مسئولیت را پذیرفته باشد

باز هم از فرهنگیان بگویم، همکاران عزیزم، بیان مشکلات فرهنگیان در حال تبدیل شدن به یک عادت مزمن و روزمره است لذا توجه می‌خواهد و توجه، امیدوارم وزیر محترم پیشنهادی حاج میرزایی با دست پر و قول مساعد سازمان برنامه و بودجه و کمک دولت این مسئولیت را پذیرفته باشد.

ضمن تقدیر و تشکر از تصمیمات اخیر سازمان اوقاف و امور خیریه درخصوص تبدیل به احسن و صدور اسناد مالکیت املاک شهر قدس به جد خواهش و تمنا دارم موضوع اختلاف موقوفه در امیریه (بردآباد) که سال‌ها است مردم را گرفتار کرده رسیدگی و حل و فصل کنند.

از وزیر محترم نیرو و معاونان تلاشگر وی به دلیل تاسیس و افتتاح پست 400 به 63 کیلووات صفادشت که در 2 روز گذشته به بهره‌برداری رسید، تشکر می‌کنم، به جد حمایت و پشتیبانی خود را از طرح ها و ابهامات این وزارتخانه در احداث پست‌های 63 به 20 شهریار و همچنین آب شرب سالم از آب‌های سطحی و رودخانه کرج جهت آب شرب شهرستان های شهریار، قدس و ملارد و احداث و تکمیل تصفیه‌خانه‌های حوزه انتخابیه جهت استفاده برای امور کشاورزی و صنعتی اعلام کنم، امید است با سرعت و تسریع عملیات اجرایی، کام مردم منطقه را هرچه زودتر شیرین کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار