با صرفه جویی در مصرف گاز می توان مقابل خواسته غیرمنطقی ترکمن ها ایستاد\
  • یوسف نژاد:

با صرفه جویی در مصرف گاز می توان مقابل خواسته غیرمنطقی ترکمن ها ایستاد

  • کد خبر: 21843
  • چاپ
  • انتشار: 18 دی 1395 - 19:44

علی اصغر یوسف نژاد پیرو نشست مجمع نمایندگان استان مازندران و گلستان با وزیر نفت در خصوص پیشگیری از افت فشار گاز در خطوط لوله شهرهای شمالی اظهار کرد: در این نشست مطالبات مردم و نگرانی آنها در خصوص افت فشار اشاره شد

البته ضرورت مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف گاز و همچنین خواسته های دور از منطق کشور ترکمنستان به مردم آگاهی داده شده است.

نماینده مردم محترم ساری در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزیر نفت قول مساعد داده که گاز مصارف خانگی، گلخانه ها، بخش کشاورزی و صنعتی حد الامکان قطع نشود، اضافه کرد:احداث و راه اندازی خط لوله 42 اینچ سمنان-ساری مشکل گازرسانی به مناطق شمالی را رفع خواهد کرد و در همین راستا از وزیر نفت خواسته شد که سرعت اجرای این طرح افزایش یافته و هر چه سریع تر این خط لوله افتتاح شود.

کاهش افت فشار گاز با مدیریت مصرف توسط شهروندان

یوسف نژاد ادامه داد:از مسئولان استانی درخواست شده که نسبت به رفع مشکلات اجرایی خط تقویتی 42 اینچ همکاری لازم را داشته باشند، تا به قول قوه الهی بتوان تا سال آینده از این خط بهره برداری کرد و از واردات گاز از ترکمنستان بی نیاز شویم.

وی با بیان اینکه با همکاری نمایندگان استان مازندران و گلستان با وزارت نفت و مسئولان محلی باید مشکلات اجرایی، اعتباری و مدیریتی خط لوله 42 اینچ رفع شود، خاطرنشان شد:با کاهش مصرف و استفاده صحیح از گاز و استفاده از ظرفیت مردمی، می توان به خواسته ی نابه جای ترکمنستان پاسخ داد و از سرمایه ملی خود در این زمینه استفاده کنیم.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:نگرانی های حاصله در خصوص افت فشار گاز با مدیریت مصرف توسط مردم و راهکارهای اجرایی توسط وزارت نفت، جای خود را به امید می دهد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار