گلایه برای اجرای قانون / هیئت وزنه برداری مازندران مزایده قانونی را به هیئت بیلیارد باخت\
  • هیئت بیلیارد برنده مزائده خوابگام امام رضا

گلایه برای اجرای قانون / هیئت وزنه برداری مازندران مزایده قانونی را به هیئت بیلیارد باخت

  • کد خبر: 21828
  • چاپ
  • انتشار: 17 دی 1395 - 14:21

در روزهای گذشته مزایده ای قانونی در ورزش استان مازندران برگزار شد که عده ای با بهانه حمایت از هیئت وزنه برداری مازندران قصد دارند ورزش استان را به حاشیه ببرند

به گزارش استناد نیوز، پس از تصویب طرح واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی توسط مجلس شورای اسلامی دولت اجرای این طرح را به واسطه ماده 88 و از طریق مزایده با اعلام قبلی و روندی قانونی آغاز کرد تا از این طریق کسب درآمد ایجاد شود و از اماکن ورزشی بهره برداری درست صورت گیرد.

 

بر همین اساس خوابگاه امام رضا (ع) مجموعه سید رسول حسینی شهرستان ساری که چند سالی با اجاره ای بسیار پایین در اختیار عباس رحیمی و هیئت وزنه برداری مازندران قرار داشت، چند روز پیش طی یک مزایده بدون اشکال و با رعایت همه اصول قانونی مزایده هایی از این دست به هیئت بیلیارد ساری واگذار شد. مبلغ پیشنهادی این هیئت ورزشی در مزایده برگزار شده بیشتر از سایر شرکت کنندگان از جمله عباس رحیمی رئیس هیئت وزنه برداری استان مازندران بود و طبیعتا برنده آن.

 

اما متاسفانه در روزهای گذشته تعدادی از رسانه های همیشه حامی شخصی خاص! دست به کار شدند و با انتقاد از این واگذاری طوری ماجرا را در ذهن خوانندگان خود القا می کنند که گویی در حق هیئت وزنه برداری استان مازندران ظلم شده است و از این طریق سعی دارند به مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران فشار بیاورند تا قانون را زیر پا بگذارد و خوابگاه را به صورت غیر قانونی به رحیمی و وزنه برداری برگرداند!

 

در این که بضاعت مالی ورزش مازندران پایین است و توانایی مالی چندانی برای کمک مالی به هیئت های ورزشی ندارد شکی نیست، در این که هیئت وزنه برداری مازندران هم در تنگنای مالی قرار دارد و نیاز به بودجه دارد شکی نیست، در این که وزنه برداری مازندران از رشته های پر افتخار ورزش مازندران هم هست شکی نداریم اما هیچکدام از موارد گفته شده و جا مانده دلیلی بر بی قانونی نمی شود.

اگر چنین قانون شکنی هایی در ورزش استان باب شود، فردا نوبت به کشتی، تکواندو، والیبال و سایر هیئت های ورزشی می شود تا تقاضاهایی از این دست داشته باشند و اینگونه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

اداره کل ورزش مازندران هم در تنگنای مالی قرار دارد و طبیعی است که برای گذران امور همه رشته های ورزشی زیرمجموعه، باید از طریق اجاره اماکن ورزشی در اختیار خود کسب درآمد نماید تا ورزش استان به اهدافش برسد.

 

در جمهوری اسلامی اجرای درست قانون باید حرف اول و آخر را بزند و همانطور که بارها توسط مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و سایر سران مملکتی تاکید شده همه باید در برابر قانون یکسان باشند. این که هیئت بیلیارد ساری را به دلیل ضعیف بودن از حقش دور کنیم و هیئت وزنه برداری استان را به دلیل قوی بودن به حق نداشته برسانیم به هیچ عنوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد پذیرش نیست.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار