فراکسیون امید برای نقض حکم خاتمی کارگروه تشکیل می‌دهد اما برای پیگیری مسئله گرانی نه!\

فراکسیون امید برای نقض حکم خاتمی کارگروه تشکیل می‌دهد اما برای پیگیری مسئله گرانی نه!

  • کد خبر: 218192
  • چاپ
  • انتشار: 07 مرداد 1398 - 08:23

استنادنیوز؛ محمدرضا خاتمی که اظهارات بدون سندش پیرامون تقلب 8 میلیونی در انتخابات 88 موجب محکومیت او شد، روز یکشنبه گذشته در فراکسیون امید مجلس حضور یافت تا درباره جزئیات و حواشی دادگاه خود توضیحاتی به نمایندگان اصلاح‌طلب بدهد. آنطور که گفته می‌شود در این جلسه بعد از شنیدن توضیات خاتمی کارگروهی در فراکسیون امید برای پیگیری این موضوع تشکیل شده است.

جلال میرزایی، از نمایندگان اصلاح‌طلب در این زمینه گفته است: بعد از صحبت‌های مطرح شده اعضای فراکسیون تصمیم گرفتند کارگروهی تشکیل بدهند تا مسئله دادگاه آقای خاتمی را از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیری کنند.

فاطمه سعیدی، سخنگوی فراکسیون امید هم طی اظهاراتی در همین رابطه گفته است: امروز هیات رئیسه فراکسیون و دو کمیته سیاسی و حقوقی جلسه‌ای را با حضور محمدرضا خاتمی برگزار کردند که در آن آقای خاتمی توضیحاتی درباره جزئیات دادگاه، حکم صادره و دفاعیاتش ارائه کرد.

او ادامه داد: فراکسیون امید از شعبه رسیدگی‌کننده به پرونده آقای خاتمی در دادگاه تجدیدنظر درخواست دارد تا با تشکیل جلسه دادرسی اسناد و مدارک ارائه شده را مورد بررسی دقیق قرار دهد!

سعیدی همچنین خبر داد که قرار است کارگروهی به ریاست عارف برای پیگیری و تعامل با قوه قضاییه تشکیل شود که این کارگروه موضوع پرونده قضایی آقای خاتمی را پیگیری خواهد کرد.

*بدیهیست که اگر نمایندگان محترم فراکسیون امید و چپ‌های مجلس، همان اندازه که برای اظهارات و افته‌های خاتمی و فتنه‌گری‌های او ارزش قائل هستند، برای مسئله «گرانی» و «مسکن» هم ارزش قائل بودند؛ وضع موجود یقینا شکل دیگری می‌داشت.

جالب است که این نمایندگان در طول مدت حضور خود در مجلس، حتی به قاعده همین یک نصف روز نیز حاضر نشده‌اند که در باب مسئله گرانی و مسکن وقت مؤثر بگذارند و کارگروه پیگیری تشکیل بدهند و همچون اقدام درباره خاتمی، تلاش کنند تا حق مردم را استیفا کنند.

آنها البته اعترافات صریحی هم در این زمینه دارند. کما اینکه محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید، زمانی گفته بود: این فراکسیون تا جایی مطالبات مردم را پیگیری می‌کند که موجب تضعیف دولت نشود!

بخش تأسف انگیز ماجرا اینجاست که امیدی‌های مجلس با شعار بهبود وضع اقتصادی از مردم رأی ستادند و وارد مجلس دهم شدند!/خبرآنلاین



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار