بیکاری و وضع اقتصادی دغدغه مردم است / مشکلات اراضی فرودگاه نوشهر را پیگیری میکنم\
  • نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

بیکاری و وضع اقتصادی دغدغه مردم است / مشکلات اراضی فرودگاه نوشهر را پیگیری میکنم

  • کد خبر: 2179
  • چاپ
  • انتشار: 06 مرداد 1395 - 11:02

قاسم احمدی‌ لاشکی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر از طرح سوال از وزیر راه در مجلس در صورت عدم رسیدگی به وضعیت اراضی محدوده فرودگاه نوشهر خبر داد.

پایگاه خبری استناد- این نماینده مجلس با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرودگاه نوشهر مطلوب است و پروازهای متعددی در آن به نقاط کشور انجام می شود، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم که در کنار فرودگاه دارای اراضی هستند، اما به دلیل قانون فرودگاه نمی‌توانند ساخت و ساز کنند و مدت هاست با مشکل مواجه هستند که باید با جدیت این مشکل پیگیری شود.

وی گفت: وزیر راه و شهرسازی موظف است تا مشکلات خرید اراضی زمین در حاشیه فرودگاه نوشهر را با جدیت پیگیری کند، در غیر این‌صورت طرح سؤال از وزیر راه و شهرسازی در دستور کار قرار می‌گیرد.

لاشکی در ابتدای این نشست به وضعیت بیکاری اشاره کرد و از تصویب قانونی در مجلس که رفع موانع تولید در آن به‌خوبی دیده شده است خبر داد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت حوزه بهداشت و درمان بخش کجور، اظهار کرد: وضعیت درمانی در این بخش به‌ویژه شهر «پول» بسیار نامطلوب است و شبکه بهداشت و درمان نوشهر باید در رفع آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: متاسفانه با گذشت 12 سال از زلزله کجور هنوز مشکل مردم روستاها حل نشده و مردم در بلاتکلیفی به سر می برند که در این موارد ربیع فلاح استاندار مازندران موظف است رسیدگی های لازم را انجام دهد تا هرچه زودتر مشکلات این بخش حل شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار