نخبگان شاهد و ایثارگر به جامعه معرفی شوند\

نخبگان شاهد و ایثارگر به جامعه معرفی شوند

  • کد خبر: 217820
  • چاپ
  • انتشار: 25 تیر 1398 - 12:53

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد مازندران در حلسه نخبگان شاهد و ایثارگر گفت: نخبگان شاهد و ایثارگر به جامعه معرفی شوند و از دانش علمی نخبگان در عرصه پیشرفت و بالندگی کشور استفاده کرد‌.


 
به گزارش ایثار واحد مازندران، جلسه شورای هماهنگی نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر مازندران  با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، اعضای شورا، معاونین فرهنگی و تعاون  بنیاد استان، رئیس اداره آموزش و کارشناس مسئول نخبگان بنیاد با موضوع  هم اندیشی در خصوص اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، بررسی آثار و دستاورد علمی و پژوهشی نخبگان و سرآمدان در بنیاد شهرستان بابلسر برگزار گردید.
بهره مندی ازنظرات نخبگان درتسریع  ارائه خدمات به جامعه هدف تاکید براستمرار جلسات نخبگان و نشست منطقه ای با نخبگان بروز رسانی اطلاعات و  مشخصات جامعه نخبگان ارتباط با ستاد مرکز و فراهم نمودن زمینه نشست اعضای شورای نخبگان با کارشناسان مرکز از مصوبات و مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.
 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در جلسه نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر گفت: نخبگان شاهد و ایثارگر از  توانمندی و دانش علمی  بالقوه ای برخوردار هستند و باید از فکر و ایده این عزیزان در عرصه پیشرفت و بالندگی کشور استفاده کرد.
مظلومی نخبه پروری را یک اصل دانست و عنوان کرد: در میان جامعه ایثارگری، نخبه های زیادی در زمینه های علمی، فرهنگی، قرآنی، ورزشی وجود دارند که باید شناسایی و به جامعه معرفی شوند‌.
مدیر کل بنیاد مازندران اظهار داشت: نخبگان شاهد و ایثارگر بازوی توانمند بنیاد برای حل مشکلات جامعه ایثارگری محسوب می شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار