مهندس رضا غفاری در آیین معارفه مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری به انتظارات شرکت از روابط عمومی پرداخت و گفت: مدیر روابط عمومی مشاور مدیرعامل و شرکت نیز می باشد و به دور از هرگونه جانبداری و کاملا بیطرفانه ، نظرات مشترکین و ذینفان درون سازمانی و برون سازمانی را اخذ و به مدیریت ارشد انتقال دهد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه روابط عمومی از ارکان اصلی شرکت و محل ارتباط با مشترکین و مردم است افزود؛ روابط عمومی باید انعکاس دهنده فعالیت، اهداف و برنامه و تلاشهای پرسنل زحمت کش صنعت برق باشد.
وی به اهمیت و حساسیت نهاد روابط عمومی اشاره کرد و یادآور شد: قانون گذار جایگاه روابط عمومی را زیر نظر مستقیم مدیرعامل دیده است.
غفاری حرکت سیستمی در روابط عمومی را مورد تاکید قرار داد و گفت: روابط عمومی باید آگاه، هوشیار، دارای علم روز رسانه ای و آشنا به افکار عمومی باشد و تمام تلاش خودش را برای خدمت بهتر به مردم شریف بکار گیرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خاطرنشان کرد: برق یکی از فراگیرترین خدمات در کشور است و به نوعی با زندگی مردم گره خورده است به همین جهت نبود یک دقیقه آن هم، به خوبی احساس میشود و این حساسیت سبب تلاشهای مضاعف همکاران جهت ارائه خدمات شایسته به مردم می شود.
وی تلاشهای شبانه روزی و بی وقفه کارکنان این شرکت به ویژه در بحرانهای مختلف را ستود و انعکاس اخبار این تلاشها را از وظائف اصلی روابط عمومی دانست.
غفاری به بیان وظایف و آگاهی روابط عمومی پرداخت و تصریح کرد: روابط عمومی یعنی در عرصه ای بی وقفه، تلاش 24 ساعته و هفت روز در هفته.
وی اظهار امیدواری کرد: با همدلی و همراهی مجموعه شرکت بویژه معاونین، مدیران و کارکنان خدوم زحمت کش با مجموعه روابط عمومی شاهد موفقیت های چشمگیر در پیشبرد اهداف و آرمانهای شرکت و خدمت بی منت به مردم باشیم.