برونسپاری 95 درصدی بهزیستی در واگذاری وظایف به بخش غیر دولتی\
  • مدیر کل بهزیستی استان مطرح کرد:

برونسپاری 95 درصدی بهزیستی در واگذاری وظایف به بخش غیر دولتی

  • کد خبر: 217678
  • چاپ
  • انتشار: 22 تیر 1398 - 13:19

استناد نیوز، مدیر کل بهزیستی استان با بیان اینکه سازمان بهزیستی تنها دستگاهی است که در بالاترین سطح واگذاری خدمات به بخش غیردولتی 95 درصد از وظایفش را برونسپاری کرده است افزود: سازمان بهزیستی با بهره گیری از توان تخصصی بخش غیردولتی ضریب نفوذ خدماتش را از پیش از تولد تا پس از فوت جامعه هدف گسترش داده است.

به گزارش استناد نیوز، در نخستین روز از هفته بهزیستی با حضور دکتر یوسف نژاد نماینده مردم شریف ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و دکتر سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی مازندران نشست صمیمانه ای با مدیران مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی استان برگزار شد.

دکتر آرام ضمن تبریک هفته بهزیستی، و تقدیر از اقدامات دکتر یوسف نژاد در تصویب قانون حمایت از حقوق معلولین ، مراکز غیر دولتی را بازوان توانمند بهزیستی در پیشبرد اهدافش عنوان کرد و گفت: بیش از دو هزار موسسه، تشکل و مراکز غیردولتی در سطح استان  تحت نظارت بهزیستی خدمات دهی میکنند.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی تنها دستگاهی است که در بالاترین سطح واگذاری خدمات به بخش غیردولتی 95 درصد از وظایفش را برونسپاری کرده است افزود: سازمان بهزیستی با بهره گیری از توان تخصصی بخش غیردولتی ضریب نفوذ خدماتش را از پیش از تولد تا پس از فوت جامعه هدف گسترش داده است.

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به شعار امسال هفته بهزیستی با تاکید بر افزایش شفافیت در خدمات رسانی تصریح کرد: در همین راستا سامانه های فراوانی راه اندازی شده است که نه تنها سرعت  انجام فعالیت ها را افزایش چشمگیری داده است بلکه نظارت و ارزیابی اقدامات را برای عموم مردم  تسهیل نموده است.

دکتر آرام با تاکید بر استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: با راه اندازی سامانه ارسال درخواست شرایطی فراهم کردیم تا جامعه هدف در هر نقطه از کشور از  تمامی خدمات بهزیستی بصورت آنلاین بهره مند شود و در جریان روند کار باشد.

وی در پایان به افتتاح 263 پروژه در هفته بهزیستی اشاره کرد و با بیان اینکه مهمترین افتتاحیه مربوط به مرکز نگهداری از کودکان بهبود یافته از اعتیاد در ساری میباشد،  افزود: اصلی ترین برنامه هفته بهزیستی تحویل اولین مسکن  مددجویان آسیب دیده سیل در کشور است که با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی در سیمرغ انجام میشود.

در ادامه این نشست مدیران مراکز دغدغه ها و درخواست های خود را با نماینده مردم شریف ساری و میاندرود در مجلس و مدیر کل بهزیستی استان مطرح کردند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار