مدیرکل بیمه سلامت مازندران خواستار تخصیص ردیف اعتبار مستقل برای برنامه پزشک خانواده در مازندران شد\

مدیرکل بیمه سلامت مازندران خواستار تخصیص ردیف اعتبار مستقل برای برنامه پزشک خانواده در مازندران شد

  • کد خبر: 217677
  • چاپ
  • انتشار: 22 تیر 1398 - 13:05

استناد نیوز، دکتر ظفرمند، مدیرکل بیمه سلامت مازندران طی سخنانی در جلسه شورای اداری شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت که با حضور دکتر نمکی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در تالار اجتماعات بیمارستان رازی چالوس برگزار شد،خواستار تخصیص ردیف اعتبار مستقل برای برنامه پزشک خانواده در مازندران شد.

به گزارش استناد نیوز به نقل از روابط عمومی ، دکتر ظفرمند، مدیرکل بیمه سلامت مازندران طی  سخنانی در جلسه شورای اداری شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت که با حضور دکتر نمکی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولین کشوری و استانی در تالار اجتماعات بیمارستان رازی چالوس برگزار شد، بیان داشت:نیمی از جمعیت استان مازندران تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که این جمعیت سالانه بیش از شش میلیون بار مراجعه به مراکز درمانی دارند. وی سهم غرب مازندران را در این مراجعات سالانه ۴۳۰ هزار بار مراجعه اعلام نمود‌.

دکتر ظفرمند در ادامه اعلام کرد : در راستای افزایش سطح دسترسی بیمه شدگان به خدمات بیمه ای و درمانی مورد نیاز، ضمن واگذاری امور بیمه گری به دفاتر پیشخوان و بخش خصوصی سطح استان ادارات بیمه سلامت را نیز در شهرستانهای نوشهر و کلاردشت دایر نمودیم و بر این اساس می توان با تاسیس مدیریت بیمه سلامت در غرب استان این سطح دسترسی ها را بهبود بخشیم.

وی با تقدیر از تلاشها و زحمات مهندس موهبتی، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در راستای تامین اعتبارات مورد نیاز طرح ملی پزشک خانواده در استان مازندران که تاکنون تقریبا پرداختها در این بخش به روز می باشد، خواستار تخصیص ردیف اعتبار مستقل برای حمایت هرچه بیشتر از اجرای طرح عظیم پزشک خانواده در مازندران شد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح های نوین الکترونیکی سازمان بیمه سلامت در استان مازندران که با تلاشها و تعامل و همراهی دانشگاههای علوم پزشکی و تمامی تلاشگران عرصه نظام سلامت با سرعت در حال انجام است از کسب رتبه نخست اداره کل بیمه سلامت مازندران در ارسال و رسیدگی الکترونیکی اسناد بیمارستانی در کشور به عنوان یک دستاورد استانی یاد کرد.

دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در سفری یک روزه به استان مازندران ، به منظور بررسی آخرین وضعیت خدمات‌دهی حوزه بهداشت و درمان به مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت وارد این منطقه شد و از نزدیک نحوه خدمت‌دهی در بیمارستان‌ها و اورژانس نوشهر و چالوس را مورد بازدید خود قرار داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار