انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با پست استان مازندران\

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با پست استان مازندران

  • کد خبر: 217592
  • چاپ
  • انتشار: 18 تیر 1398 - 21:56

استناد نیوز، سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و حسین کرمی مدیرکل پست استان مازندران تفاهم نامه همکاری امضاء و رد و بدل کردند.


 به گزارش استناد نیوز، بر اساس موضوع این تفاهم نامه انجام کلیه فرایند ثبت نام متقاضیان آزمون کتبی ادواری، تفاهم نامه های قالیبافی، صنایع دستی و صنعت ساختمان در سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توسط دفاتر پستی و پیشخوان منتخب اداره پست استان انجام خواهد شد.

همچنین انجام کلیه فرایند ثبت نام متقاضیان تمدید و تعویض پروانه های مهارت ساختمانی و گواهی صلاحیت حرفه ای قالیبافی و صنایع دستی و اخذ مدارک، تشکیل پرونده، تحویل آن به آموزش فنی و حرفه ای شهرستان توسط دفاتر پستی منتخب صورت می گیرد.

لازم به ذکر است مدت این قرارداد یکسال است که دریافت و توزیع گواهینامه مهارت الکترونیکی به نشانی متقاضیان با مقاصد درون استانی با اخذ امضاء از مخاطب و با استفاده از سرویس پست پیشتاز بصورت کرایه در مقصد انجام خواهد شد.

قبول مدارک جهت تشکیل پرونده برای متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد و ارسال پرونده های مربوط پس از تکمیل به آموزش فنی و حرفه ای شهرستان با استفاده از سرویس پست سفارشی انجام می شود که پس از تایید آموزش فنی و حرفه ای شهرستان به آموزش فنی و حرفه ای استان توسط پست سفارشی صورت خواهد گرفت.

در پایان این جلسه تفاهم نامه امضاء و میان طرفین رد و بدل شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار