به گزارش استناد نیوز ، طی این فرآیند، عملکرد و اقدامات واحدهای ستادی شرکت و تعدادی از ادارات گاز شهرستانها مطابق با استانداردهای مدیریتی مورد بررسی و سنجش قرار گرفت.
" جعفر احمدپور " مدیرعامل شرکت گاز مازندران ، هدف از انجام این ممیزی ها را ارزیابی کیفی عملکرد شرکت در راستای ممیزی مراقبتی 8 استاندارد عنوان نمود و گفت : این استانداردها شامل استانداردهای مدیریت رسیدگی به شکایات ISO 10002 ، مدیریت رضایتمندی مشتریان ISO 10004 ، مدیریت کیفیتISO 90001 ، مدیریت زیست محیطی ISO 14001 ،مدیریت ایمنی و سلامت شغلی ISO 45001،مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE-MS ، مدیریت انرژی ISO 50001 و مدیریت آموزش ISO 10015 بوده است.
وی تجربه موفق ۱6ساله شرکت در حوزه سیستم های مدیریتی را حاصل تلاش و همکاری کلیه کارکنان وظیفه شناس دانسته و آن را عاملی مؤثر در کسب موفقیت در مسیر تعالی سازمانی و ارزیابی عملکرد سازمان قلمداد نمود.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران ضمن تقدیر از زحمات تیم ممیزی، تلاش و همکاری مدیران و کارکنان شرکت در انجام فرايند مميزی، بر ضرورت اهتمام به بهبود مستمر در سازمان تاکيد کرد و خواستار استمرار حرکت در این مسیر با همت و جديت کارکنان شد.
احمدپور تصریح کرد: امیدواریم این فرآیند که بسیار تأثیرگذار بر یادگیری شرکت و ارتقاء سطح بلوغ سازمانی است، اثربخش بوده و نکات ارزش افزایی به همراه داشته باشد .
وی تأکید کرد:همواره بایستی برنامه ها و اقدامات در جهت تأمین رضایت مشتری صورت پذیرد.
احمدپور با اشاره به این مطلب که شرکت گاز مازندران خدمات رسانی مطلوبی به مردم داشته است،گفت: نگاه حاکم بر گاز استان حرکت در مسیر کیفیت و جلب رضایت ذینفعان است.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: اعتقاد ما بر این است که کیفیت مسیری بی پایان است و با بکارگیری و بهره مندی از ابزارهای مدیریت کیفیت می توان زیربنای دستیابی چشم انداز و تحقق اهداف استراتژیک را فراهم نمود.
در جلسه اختتامیه ممیزی خارجی که مدیرعامل و اعضاء هیأت مدیره و و روسای واحدهای شرکت گاز استان حضور داشتند سرممیز شرکت DQS آلمان ضمن قدردانی از همکاری بسيار خوب مديرعامل و کليه واحدها و ادارات گازرسانی در فرآيند مميزی عنوان کرد: شرکت گاز استان در زمينه استقرار و نگهداری سيستمهای مديريتی موفق عمل کرده و توانسته است ضمن شناسايی فرصتهای بهبود، آنها را در جهت بهبود فرآيندها به کار گيرد.