۱۰۰ هزار مازندرانی بیمه روستایی و عشایری هستند\

۱۰۰ هزار مازندرانی بیمه روستایی و عشایری هستند

  • کد خبر: 217509
  • چاپ
  • انتشار: 16 تیر 1398 - 21:25

استناد نیوز- مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری مازندران با اشاره به کسب رتبه نخست مازندران در جذب و تمدید تعداد بیمه شدگان در کشور گفت: ۱۰۰ هزار روستایی و عشایری استان پوشش بیمه اجتماعی هستند.

به گزارش استناد نیوز، محمد ابراهیمی پیش ازظهر یکشنبه در همایش دهیاران در متل بانک ملی بابلسر با اشاره به وجود ۱۰۰ هزار بیمه شده مازندرانی و چهار هزار مستمری بگیر در مازندران گفت: ۱۰۰ شعبه کارگزاری در مازندران داریم که پیش بینی می‌شود تا پایان امسال تعداد بیمه شدگان بیمه روستایی افزایش یابد.

ابراهیمی با بیان اینکه یکی از معیارهای اصلی توسعه در جهان بیمه است، گفت: به همین دلیل دولت از سال‌ها قبل تصمیم گرفت قشر زحمت کش روستاییان و عشایر را مشمول حمایت از بیمه کند.

وی با بیان اینکه در این نوع بیمه دو سوم از هزینه را متقبل می‌شود، افزود: صندوق بیمه روستاییان و عشایر نقش مهمی در گسترش رفاه اجتماعی مردم دارد و استان مازندران در دو سال اخیر رتبه نخست کشور را در جذب و تمدید بیمه شدگان بدست آورد.

ابراهیمی با ابراز امیدواری به اینکه به زودی شاهد برخورداری همه روستاییان و عشایر از خدمات بیمه صندوق باشند، گفت: امیدوارم در شرایطی که دولت ارتقا رفاه اجتماعی را در دستور کار خود قرار داد، بتوانیم زمینه جذب هر چه بیشتر روستاییان به صندوق و گسترش پوشش رفاه اجتماعی باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار