مقاومتم اجرای دقیق قانون است/ تایید و یا رد صلاحیتم فرقی ندارد؛ کارمند شهرداری هستم\
  • سرپرست شهرداری ساری:

مقاومتم اجرای دقیق قانون است/ تایید و یا رد صلاحیتم فرقی ندارد؛ کارمند شهرداری هستم

  • کد خبر: 217358
  • چاپ
  • انتشار: 11 تیر 1398 - 18:48

استناد نیوز، فرزانه با اشاره به اینکه تمام مقاومتم اجرای دقیق قانون است، گفت: بعد از دوره سرپرستی برای تثبیت در جایگاه شهردار ساری تایید و یا رد شوم فرقی ندارد در هر صورت پرسنل شهرداری مرکز مازندران خواهم بود.

به گزار استناد نیوز؛ عبدالحمید فرزانه کناری که بیش از سه دهه در شهرداری ساری به عنوان کارمند رده بالا و در پست معاونت فعالیت کرده است بعد از مهدی عبوری به عنوان سرپرست شهرداری مرکز استان با 5 رای موافق و 4 رای مخالف اعضای شورای شهر ساری انتخاب شد. طبق قانون مدت سرپرستی در هر نهاد و سازمانی سه ماه است. در حال حاضر بحث‌های زیادی برای تایید و یا رد صلاحیت این سرپرست به عنوان شهردار ساری از سوی رسانه‌ها به ویژه گروه‌های اجتماعی در فضای مجازی مطرح شده است که در این خصوص «عبدالحمید فرزانه» درباره تثبیت جایگاه خود به عنوان شهردار مرکز استان مازندران اظهار کرد:« با احترام به معتمدین شهرساری نگاه من این است از روزی که سرپرست شهرداری شدم روند تایید من در حال گذران مراحل کاری اداریست»

او گفته است؛ «فرزانه چه حکم بگیرد و چه حکم(حکم شهردار ساری) را نگیرد در هر صورت پرسنل شهرداری مرکز مازندران خواهد بود»

فرزانه افزود: «از این به بعد تمام مقاومت من اجرای دقیق قانون است»

سرپرست شهرداری ساری در پاسخ به سوالی مبنی نبر اینکه در این مدت سه ماهه چه میزان اثرگذار بودید، تصریح کرد:« پاسخ این سوال را افکار عمومی باید بدهند که یقینا رضایت نسبی را در برداشته است»
البته انتخاب شهردار ساری با دخالت و حواشی زیادی روبه رو است به ویژه دو جناح مخالف و موافقی که در پارلمان شهری وجود دارد.

اما فرزانه در این خصوص گفته است: «رای موافق از اعضای شورای شهر اخذ شد؛ چیزی به عنوان موافق و مخالف در شورای شهر ساری ندارم. ولی  نظرهمه موافقین، مدیریت شهری و نمایندگان برای من محترم است. در حال کار کردن هستم و هدفم خدمت رسانی به شهروندان و توسعه متوازن شهری است»

این در حالیست که رسانه‌های مجازی و برخی خبرگزاری‌ها در خصوص تایید و یا رد صلاحیت سرپرست شهرداری ساری اخباری متعددی منتشر کردند که به نقل از منابع موثق بوده است حتی از ورود شهردار غیر بومی و بومی هم فردی را به معرفی کردند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار