این مسابقه به مدت ۱۰ روز برگزار شد و بر اساس آن، کاربران با شرکت در یک چالش، احساس خود را درباره سفر به ماه، بیان و نسبت به جمع آوری لایک از دنبال کنندگان، اقدام کردند.
بر اساس این گزارش، سه هزار و ۳۰۰ نفر در این مسابقه که بخشی از کمپین تبلیغاتی اینترنت بانک جدید بانک ملت است، شرکت کردند که از بین آنها، ۵ نفر به عنوان برنده مسابقه انتخاب شدند. ضمن این که پست مسابقه مذکور، ۴۹ هزار بار از سوی دنبال کنندگان، دیده شد.
بر این اساس، به نفرات برتر این مسابقه و با هدف ترغیب آنان به رصد اجرام آسمانی، تلسکوپ اعطا شد.
این گزارش حاکی است، علیرضا بهاری از تبریز، سیدعرفان یوسفی از تهران، محمد امین اسماعیلی از قم، الهه عسگری از زابل و امین جباری از ارومیه، توانستند با جمع آوری بیشترین لایک، نام خود را به عنوان نفرات برتر مسابقه اینستاگرامی بانک ملت با عنوان مهاجرت به ماه، مطرح کنند.