نانواکناری/حاکمان بحرین هیچ اراده‌ای از خود نداشته و عامل استکبار هستند\

نانواکناری/حاکمان بحرین هیچ اراده‌ای از خود نداشته و عامل استکبار هستند

  • کد خبر: 2168
  • چاپ
  • انتشار: 05 مرداد 1395 - 19:33

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه حاکمان بحرین بی اراده و عامل دست آل سعود هستند، گفت: مردم بحرین انتقام محاکمه علمای شیعه را از حاکمان خود می‌گیرند.

 

ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ، در واکنش به برخورد غیر انسانی حکومت آل خلیفه با آیت‌الله عیسی قاسم، اظهار کرد: حاکمان بحرین هیچ اراده‌ای از خود نداشته و عامل استکبار هستند که از سوی قدرتهای بزرگ و آل سعود خط‌دهی می‌شوند.
وی با بیان اینکه شیخ عیسی قاسم فردی انقلابی و بسیار تأثیرگذار در بیداری اسلامی مردم بحرین است، افزود: حاکمان بحرین از وجود این عالم شیعه احساس خطر می‌کنند و به دنبال این هستند که عالمان شیعه را از صحنه خارج کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه محاکمه آیت‌الله شیخ عیسی اقدامی وحشیانه و غیرانسانی است، تصریح کرد: سکوت قدرتهای بزرگ و سازمانهای حقوق بشری بیانگر وجود استانداردهای دوگانه در جهان است.

نانواکناری درباره محاکمه آیت‌الله عیسی قاسم توسط رژیم آل خلیفه، اظهار کرد: همه مردم آزاده جهان این محاکمه را محکوم کرده و مستبدان عالم باید بدانند که دست کسی را که به خون علمای شیعه آلوده شود از خشم مردم در امان نخواهد بود.

وی همچنین به نقش عربستان در بحرین اشاره و خاطر نشان کرد: آل سعود از همان ابتدای اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم بحرین با ورود نظامیان خود به سرکوب مردم پرداخت که باید از سوی مجامع بین‌المللی حقوق بشری محکوم شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به واکنش مردم نسبت به جنایات آل خلیفه در بحرین اشاره و تصریح کرد: مطمئناً مردم انتقام علمای شیعه را از حاکمان بحرین می‌گیرند و این خطر بزرگی برای حاکمان این کشور خواهد بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار