رئیس دانشگاه صنعتی بابل به عنوان استاد برتر انتخاب شد\
  • از سوی مؤسسه بتن آمریکا (ACI)

رئیس دانشگاه صنعتی بابل به عنوان استاد برتر انتخاب شد

  • کد خبر: 21664
  • چاپ
  • انتشار: 06 دی 1395 - 23:09

دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از سوی مؤسسه بتن آمریکا (ACI)- شاخه ایران و مرکز تحقیقات بتن (متب) به عنوان استاد برتر انتخاب گردید و از طرف هیات رئیسه مؤسسه بتن آمریکا (ACI)- شاخه ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

در متن لوح تقدیر چنین آمده است:
جناب آقای دکتر جواد واثقی امیری
رشد و توسعه صنعت ساخت و ساز در کشور مدیون تلاش گسترده و عمیق آکادمیک ها، دانشوران، تکنوگرایان، مدیران و متخصصانی است که دانش، مهارت فنی، تخصص و عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای سربلندی و سازندگی ایران قرار داده اند.
برگزاری نوزدهمین کنفرانس ملی مؤسسه بتن آمریکا (ACI)- شاخه ایران در مورخ 5 و 6 دی 1395، نشان از تلاش قابل تقدیر برگزارکنندگان این کنفرانس و موفقیت این صنعت در مستند کردن تلاش ها، دستاوردها و تجربیات می باشد.
به این وسیله از طرف مؤسسه بتن آمریکا (ACI)- شاخه ایران و مرکز تحقیقات بتن (متب) انتخاب شایسته حضرتعالی را به عنوان استاد برتر تبریک عرض نموده و از این که در برگزاری هر چه پربار تر این کنفرانس ما را یاری نموده اید کمال تشکر و قدردانی را داریم.
امید است در پرتو عزم و مجاهدت ملی و با اتکا بر ارزش های گرانقدر انسان ایرانی شاهد شکوفایی و نهادینه کردن بیش از پیش جایگاه فراصنعتی و تمدن ایرانی در کشور عزیزمان باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار