مظلومی؛ خدمت به ایثارگران جزو حسنات و فضائل اخلاقی است\

مظلومی؛ خدمت به ایثارگران جزو حسنات و فضائل اخلاقی است

  • کد خبر: 216499
  • چاپ
  • انتشار: 10 ارديبهشت 1398 - 10:53

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: خدمت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران جزو حسنات و از فضائل اخلاقی محسوب می گردد.


به گزارش ایثار واحد مازندران،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران که به منظور پیگیری مسائل و رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری به غرب مازندران سفر کرده است روز دوشنبه نهم اردیبهشت ماه در محل بنیاد کلاردشت بصورت چهره به چهره با تعدادی از ایثارگران عزیز شاهد و ایثارگر تحت پوشش این شهرستان دیدار به عمل آورد.


هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در بنیاد شهرستان کلاردشت طی گفتگویی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر بویژه شهدای مظلوم خان طومان گفت:شهدای والامقام مدافع حرم،جانانه و دلاورانه از خود رشادت و فداکاری نشان دادند و در آن سوی مرزها،در اوج مظلومیت و از خود گذشتگی،به فیض رفیع شهادت نائل گردیدند.
وی با اشاره به روند تسریع در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری اظهارداشت:اولویت ما در بنیاد بر مبنای سرعت دادن به کارها،آسان سازی خدمات،مرکز زدایی،بهره گیری از ظرفیت های دستگاهها در کاهش مشکلات جامعه هدف،احترام متقابل،قدرشناسی و رضایت ایثارگر استوار است.
مدیر کل بنیاد مازندران با بیان اینکه ایثارگران گرامی ترین افراد جامعه هستند عنوان کرد:خانواده های مکرم شهدا،جانبازان و آزادگان نماد عزت و افتخار این ملت هستند و خدمت به آنان یک وظیفه دینی و شرعی و جزو حسنات و از فضائل اخلاقی محسوب می شود.
مظلومی گفت:بدلیل بعد طولانی مسافت شهرهای مازندران و به منظور تسهیل در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری،وظیفه خود می دانیم که در این شهرستانها حضور پیدا کرده و بصورت چهره به چهره در قالب ملاقات عمومی و عیادت از ایثارگران در منازل و بیمارستانها ... دیدار نموده و از نزدیک مشکلات آنان را شناسایی و پیگیری می نماییم.
گفتنی است مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به اتفاق معاون تعاون بنیاد استان و رئیس بنیاد کلاردشت ضمن شرکت در کمیسیون احراز،از والدین شهید گرانقدر غلامرضا کاظم نژاد،والدین شهید گرانقدر حمید پورکاویان،جانباز معزز خواجوند سبزی، مادر بزرگوار شهید مفقود الاثر بوزجر مهر نصر الهی و جانباز عزیز فرنام سلطان مرادی،مادر شهیدان والامقام میر علی و محمد علی طهماسبی دیدار و ضمن تجلیل و تکریم،مسائل و موضوعات مطرح شده این عزیزان را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.   
استان مازندران 10 هزار و 400 شهید والامقام تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار