
مدیر عامل بیمه نوین چالش اصلی در سال جاری برای این شرکت را افزایش تولید با تمرکز بر ارتقای کیفیت ارائه خدمات دانست و تصریح کرد: راهکار تحقق اهداف در شرکت، استفاده بهینه از توانایی نیروی انسانی ستادی، شعب و شبکه فروش توأم با تقویت مهارت آنهاست. رأس هرم تولید در بیمهنوین، نیرویانسانی خبره است، روشهای اجرایی کارآمد و برنامه مدون، ضلعهای مکمل این هرم هستند و تمرکز اصلی ما استقرار چرخه بهبود بهرهوری و نهادینه کردن اندیشه بهرهور در بیمه نوین است.
وی همچنین از چهار محور اصلی در ارتقای عملکرد بیمه نوین نام برد و افزود: کارایی و هدفمندی؛ نیازمند برنامهریزی دقیق و اجرایی شدن طرحهاست، برنامههای توسعه شبکه فروش، کاهش معوقات، نگهداشت مشتریان فعلی در کنار جذب مشتری جدید از جمله محورهایی است که میبایست بر آن تمرکز داشت و از حاصل آن نتیجه مورد نظر را دنبال کرد.
کریمخانزند همچنین پایبندی به اصول اخلاق را ضامن کیفیت و شایستگی حرفهای دانست و خاطرنشان کرد: اعتماد آفرینی، مسئولیت پذیری، صداقت و شفافیت جزئی جدا نشدنی از حرفه و مأموریت ماست و پایبندی به این اصول علاوه بر اثرگذاری منجر به افزايش توان سازماني ما خواهد بود.
مدیرعامل بیمه نوین در بخش دیگری از این نشست با ارائه نمونه و مثالهای موفق در کسب و کارهای مختلف یادآور شد: موفقیت حاصل قدمهای کوچک اما اثرگذار است و مهمترین گام، تغییر است. تغییر برای شرایط امروز؛ تغییر تهدیدهای بازار به فرصت و استفاده هوشمندانه از آنهاست. بیمه نوین از ابتدای سال گذشته مسیر خود را برای اجرای برنامهها و انجام پروژههای کاری بدون تمرکز و فرافکنی بر وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور تعیین کرد و نتیجه این تلاش تحقق اهداف و دستیابی به وضعیت قابل اتکای کنونی این شرکت است.
نخستین نشست هماندیشی مدیران ستادی و روسای شعب بیمه نوین در سال ۹۸ با حضور دبیرکل سندیکای بیمهگران ایران، اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیران و رؤسای شعب این شرکت با هدف تبیین برنامههای اجرایی و ارائه راهکارهای عملیاتی در جهت توسعه برنامه فروش در روزهای ۴ و ۵ اردیبهشت در تهران برگزار شد.






