محمد حیدری در حاشیه افتتاح ساختمان بیمه کارآفرین مازندران ، در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی، با اشاره به اینکه ۵۲ درصد بیمه شدگان بیمه کارآفرین ، بیمه زندگی هستند ، اظهار کرد:۷۰۰ هزار نفر در کشور بیمه زندگی از بیمه کارآفرین خریداری کرده اند.
محمد حیدری مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین کشور در حاشیه افتتاح ساختمان بیمه کارآفرین مازندران ، در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی، با اشاره به اینکه ۵۲ درصد بیمه شدگان بیمه کارآفرین ، بیمه زندگی هستند ، اظهار کرد:۷۰۰ هزار نفر در کشور بیمه زندگی از بیمه کارآفرین خریداری کرده اند.
وی با اشاره به اینکه ۴۸ درصد بیمه شدگان ، بیمه اموال هستند ، اضافه کرد: بیمه های زندگی بلندمدت بوده و جنبه پس انداز و حمایتی داشته و نگاه به آینده دارد. مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین کشور با اشاره به اینکه بیمه های زندگی ، آینده را از نگرانی و تهدید دور می کند ، تاکید کرد: ضریب نفوذ بیمه زندگی در دنیا ۳ و شش دهم است درحالیکه این رقم در کشورمان تنها ۳ دهم درصد است.
حیدری با اعلام اینکه هدف بیمه کارآفرین نزدیک شدن به میانگین جهانی در بیمه زندگی است ، خاطرنشان کرد: عموم مردم ، بیمه کارآفرین را بیمه زندگی می شناسند.
وی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ بیمه در دنیا ۶ و در کشورمان ۲/۳ است ، گفت: میزان بیمه اموال در کشورمان نزدیک به میانگین دنیاست.
مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین کشور میزان خسارت پرداختی در سال گذشته ۸۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: در همین مدت ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سود مشارکت پرداخت شد.
حیدری اضافه کرد: میزان عملکرد استان مازندران در سال گذشته ۱۱ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۷ و نیم میلیارد تومان مربوط به بیمه زندگی است.
وی در ارتباط با تضمین بیمه ها در بازپرداخت بیمه های زندگی گفت: تاکنون هیچ شرکتی در بیمه های زندگی ورشکست نشده است و در این راستا ناظران بیمه مرکزی بصورت فصلی و سالیانه بر اندوخته های بیمه های زندگی نظارت دارند.
مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین کشور با تاکید بر اینکه بیمه را هیچگاه هزینه ندانیم ، افزود: تلاش می کنیم اصول حرفه ای در بیمه های زندگی را رعایت کنیم و در بخش سرمایه گذاری نیز فیلترهای نظارتی حساس بوده و با قواعدی که وجود دارد، اینگونه بیمه ها ایمن هستند.
حیدری، عدم اقبال جامعه از بیمه های زندگی را اولویت مردم در بیمه های اموال دانست و کم کاری بیمه ها ، لوکس بودن اینگونه بیمه ها ، عدم آینده نگری و غلو در فروش بیمه را از دیگر علل استقبال مردم دانست.