پیش بینی آب و هوای چالوس در سیزده بدر و تعطیلات پایانی نوروز 98 / هوای چالوس در 13 فروردین\

پیش بینی آب و هوای چالوس در سیزده بدر و تعطیلات پایانی نوروز 98 / هوای چالوس در 13 فروردین

  • کد خبر: 216208
  • چاپ
  • انتشار: 08 فروردين 1398 - 12:53

مازندران بخصوص شهر چالوس یکی از مسافر خیز ترین شهرهای ایران در تعطیلات نوروز است، آگاهی از وضعیت آب و هوای این شهر زیبا و سرسبز در سیزده بدر حائز اهمیت است

به گزارش استناد نیوز، شهر چالوس به دلیل برخورداری از دریا و جنگل و امکانات رفاهی یکی از مقاصد اصلی مسافران در تعطیلات نوروز و سیزده بدر است. با بررسی نقشه های هواشناسی، آب و هوای چالوس از 12 تا 16 فروردین به شرح زیر پیش بینی شده است:

دوشنبه 12 فروردین 98 : مانند اکثر شهرهای استان مازندران، چالوس هم در این روز بارانی خواهد بود. در ساعات روز میزان و ساعات بارندگی بیشتر خواهد بود اما در شب نیز بارش پیش بینی شده است. دمای هوا در گرمترین ساعات روز دوشنبه به 12 درجه سانتی گراد می رسد.

سه شنبه 13 فروردین 98 : برای روز سیزده بدر پیش بینی می شود شاهد افزایش دمای حداقل 5 درجه ای در شهر چالوس باشیم، آسمان نیز در این روز به صورت نیمه ابری خواهد بود.

چهارشنبه 14 فروردین 98 : در این روز همچنان آسمان چالوس نیمه ابری خواهد بود که البته از میزان تراکم ابرها در ساعات روز کاسته و آفتاب بیشتری به زمین می تابد. پدیده قابل ذکر دیگری برای این روز پیش بینی نشده است.

 پنجشنبه 15 فروردین 98 : پنجشنبه در چالوس شاهد کمی ناپایداری جوی خواهیم بود در اغلب ساعات آسمان ابری تا نیمه ابری پیش بینی می شود که در ساعاتی از روز شاهد بارندگی به صورت پراکنده نیز خواهیم بود، کاهش چند درجه ای دما نیز در این روز انتظار می رود.

جمعه 16 فروردین 98 : برای جمعه نیز پیش بینی می شود آسمان چالوس نیمه ابری باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار