روزهای پر تب و تاب تصویربرداری سریال "شش قهرمان و نصفی" در مازندران\

روزهای پر تب و تاب تصویربرداری سریال "شش قهرمان و نصفی" در مازندران

  • کد خبر: 215979
  • چاپ
  • انتشار: 05 اسفند 1397 - 07:48

استنادنیوز؛ کار تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «شش قهرمان و نصفی» حدود دو ماه است که در مناطق سرسبز و زیبای شمال کشور و شهرستان آمل آغاز شده و حدود 60 درصد کار تصویربرداری آن پایان یافته است.

روزهای پر تب و تاب تصویربرداری سریال

مناطق بکر، دیدنی و زیبای شمال کشور همیشه برای تولید آثار فاخر سینمایی و تلویزیونی نظر کارگردان‌ها و هنرپیشه‌گان را به خود جلب کرده و باعث شده تا با مناظر زیبا و دلنشین کارهای بزرگی در عرصه هنر، سینما و تلویزیون رقم بخورد.

«شش قهرمان و نصفی» نام یک مجموعه تلویزیونی است که این روزها توجه مردم مازندران و شهرستان آمل را به خود جلب کرده و با بازیگران نامی و سرشناس خود زبان به زبان می‌چرخد.

نزدیک به دو ماه است که کار تصویربرداری و فنی مجموعه تلویزیونی «شش قهرمان و نصفی» در شهرهای آمل و سرخرود آغاز شده تا سریال زیبا و جذاب را بهار سال جدید به روی آنتن منازل ببرد البته بخشی از این فیلم هم در تهران ضبط شده است.

شش قهرمان و نصفی یکی از گزینه‌های نوروزی شبکه دو سیما است که با کارگردانی حسین قناعت از بزرگان عرصه فرهنگ و هنر تصویربرداری می‌رود و در آن بازیگرانی همانند اکبر عبدی، بیژن بنفشه‌خواه، شهرام قائدی، بهاره رهنما، ارژنگ امیرفضلی، رویا میرعلمی، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، امیر غفارمنش، حامد هایدی، حسین رفیعی، ساناز سماواتی، عباس محبوب، علیرضا درویش، حامد آهنگی، مرتضی زارع، نفیسه روشن، نادیا فرحی و علی عبدالشاهی نقش‌آفرینی دارند.

بازیگران خردسال و نوجوان مجموعه را امیرکیان عبدی، محمد شاکری، ایمان امیری، پارسیا شکوری، یاس نوروزی و مانلی قناعت تشکیل می‌دهند.

تشویق خانواده‌های ایرانی به خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی در قالب مفرح از مهمترین اهداف این سریال است تا فضای سرگرم‌کننده، طنز و شاد با ریتم تند و فعال همراه با صحنه‌های اکشن برای خانواده‌ها رقم بخورد.

فضای کلی سریال همانند فیلم سینمایی پرمخاطب و زیبای «قهرمانان کوچک» تلفیقی از هنر طنز و ورزش‌های رزمی است تا با حمایت سیمافیلم مجموعه‌ای زیبا را برای خانواده‌ها به ارمغان بیاورد.

هم‌اکنون این فیلم پس از تصویربرداری در فضای شهری آمل، در جنگل‌های انبوه مسیر مواصلاتی بین شهرهای آمل و محمودآباد ضبط دارد تا در آینده نزدیک شاهد پایان کار سریال شش قهرمان و نصفی در شمال کشور باشیم.

پرویز امیری تهیه‌کننده «شش قهرمان و نصفی» است و در بیان دیگر عوامل می‌توان به هاشم علی اکبری مدیرتولید، مدیر تصویربرداری حمید رحیم زاده، محمد مختاری مدیرصدابرداری، طراح صحنه و لباس شیرین بوریایی، طراح گریم منیژه حاتم آبادی، تدوین احسان شیبانی، جلوه‌های ویژه بصری سعید تاری‌وردی، طراح صحنه‌های اکشن حامد هایدی، مدیر تدارکات رضا سبحانی و برنامه‌ریز پیام حنفی، دستیار اول کارگردان سعید جلیلی، منشی صحنه ماه‌گل کرامتی، مشاور رسانه‌ای نسیم اسدپور و عکاس داوود طهماسبی اشاره کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار