از شناسایی سه تالار در شهرستان آمل که جشن های مختلط برگزار می کردند خبر داد\
  • رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران

از شناسایی سه تالار در شهرستان آمل که جشن های مختلط برگزار می کردند خبر داد

  • کد خبر: 21585
  • چاپ
  • انتشار: 01 دی 1395 - 19:36

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران با اشاره به اجرای طرح ضربتی ارتقا امنیت عمومی در استان، اعلام کرد: پلیس با برگزاری مراسمات مختلط در تالارهای پذیرایی مازندران برخورد جدی خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار احمد رضا فغانی اظهار داشت: در حال حاضر شاخص مازندران در بسیاری از حوزه‌های امنیتی و اجتماعی مطلوب است.

وی افزود: پلیس خدمتگزار همواره در تلاش بوده تا با حفظ امنیت اخلاقی و عمومی در سطح جامعه، نشاط و رفاه اجتماعی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه مازندران استانی گردشگرپذیر بوده و سالانه پذیرای میهمانان بسیار متعددی با خلق و خو و عادات متعدد است، تصریح کرد: مردم متدین مازندران هیچگاه با مظاهر هنجارشکنی اجتماعی و اخلاقی در استان روی خوش نشان نداده و نخواهند داد.

فغانی با بیان اینکه طرح برخورد با تالارهای پذیرایی برگزارکننده مراسمات مختلط به صورت ویژه در استان پیگیری می‌شود، اضافه کرد: در پی گزارشات واصله از امت حزب الله، پلیس امنیت عمومی استان اقدام به بازرسی از چند تالار پذیرایی و مراسمات عروسی در شهرستان آمل کرده است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران با بیان اینکه در بازدیدها و بررسی های اولیه مشخص شد که سه تالار در شهرستان آمل با برگزاری مراسمات و جشن‌های مختلط عفت عمومی را در جامعه برهم می‌زدند، افزود: در این خصوص به منظور راستی آزمایی این موضوع،  در پایان بعد از بازرسی‌های محسوس و نامحسوس این سه واحد تالار پذیرایی مرتکب شونده جرم مورد نظر، پلمپ شدند.

فغانی با اشاره به اینکه براساس بنده ماده 28 قانون نظام صنفی هر سه تالار پذیرایی آمل در وهله نخست اخطاریه پلمب دریافت کردند، تصریح کرد: به خاطر احترام به سایر میهمانان متدین و حفظ اخلاق در جامعه، مراسمات از پیش تعیین شده در این تالارها برای سه تا 5 روز برگزار و سپس اقدام به پلمپ این تالارهای  موردنظر خواهد شد.

وی به تالارداران واحدهای پذیرایی استان توصیه کرد تا از برگزاری مراسمات مختلط در عروسی‌ها خودداری و بدون مجوز از مراجع ذی‌صلاح اقدام به برپایی مراسمات نکنند.

فغانی با اشاره به اهتمام مطلوب فرماندهی انتظامی مازندران نسبت به ارتقا شاخص‌های امنیتی در استان، اعلام کرد: نیروی انتظامی طبقه وظیفه ذاتی خود برای حفظ امنیت عمومی آحاد جامعه تلاش خواهد کرد و از رسانه‌ها خواهشمندیم با انتقادهای سازنده و بدور از فضای تشویش و نشر اکاذیب، همواره حامی پلیس و ارتقا امنیت اجتماعی در جامعه دینی باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار