ربیع فلاح از کاهش 1.4 درصدی نرخ طلاق در مازندران خبر داد\
  • نشست شورای اداری استان مازندران با حضور وزیر اطلاعات

ربیع فلاح از کاهش 1.4 درصدی نرخ طلاق در مازندران خبر داد

  • کد خبر: 21576
  • چاپ
  • انتشار: 01 دی 1395 - 12:13

استاندار مازندران اعلام کرد: 430 میلیارد تومان از 9 هزار و 991 میلیارد ریالاعتبار تصویب شده در سفر  مهرماه سال گذشته هیئت دولت تدبیر و امید به استان تخصیص یافت.


ربیع فلاح جلودار در نشست شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، گفت : براساس قول سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تمام اعتبار مصوب سفر رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به این استان تا پایان دوره به صورت 100 درصد اختصاص داده می شود.
*کمبود آب شرب / درخواست از دولت برای تسریع در تکمیل سدهای نیمه کاره
نماینده عالی دولت در استان مازندران تصریح کرد که این استان با وجود داشتن میانگین بالایی از بارش در مقایسه با سایر استان های کشور همچنان در تامین آب شرب با مشکل مواجه است.
فلاح افزود : در حال حاضر 90 درصد  آب شرب شهروندان استان از چاه ها و منابع زیر زمینی تامین می شود و با توسعه شهرنشینی آب شرب منطقه در معرض فاضلاب های شهری قرار خواهند گرفت.
وی افزود : همچنین به علت نیمه کاره ماندن سدهای این استان حدود 92 درصد از باران رحمت الهی از دسترس ما خارج می شود و با تکمیل سدهای نیمه کاره می توان از این آب ها در جهت شرب استفاده کرد.
به گفته وی استان مازندران در تنظیم آب ناشی از بارش و نزولات آسمانی در مقایسه با میانگین کشور حدود 32 درصد عقب تر است.
فلاح میانگین تنظیم آب ناشی از نزولات آسمانی را در سطح کشور حدود 40 درصد اعلام کرده که این میزان در مازندران حدود 8 درصد است.

* کاهش 1.4 درصدی نرخ طلاق
استاندارمازندران ازطلاق،  اعتیاد، ساماندهی سواحل و تکریم ارباب رجوع به عنوان برنامه های اصلی سال 95 استان مازندران برای کاهش آسیب های اجتماعی اعلام کرد و اظهار کرد که براساس آمار نرخ طلاق در سطح استان در هشت ماهه اول سال جاری 1.4 درصد در مقایسه با سال گذشته کاهش یافت.استاندار، پاکسازی 34 نقطه آلوده از مواد مخدر، کم شدن 63 درصدی آمار غرق شدگان در دریای خزر و رشد 2 برابر کشفیات مود مخدر را از مهمترین اقدامات دستگاه های اجرایی استان مازندران در سال 95 برای کاهش آسیب های اجتماعی اعلام کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار