مهندس سید محمد نظری افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی حدود 300 کیلومتر از هشت هزار کیلومتر راه روستایی مازندران آسفالت بود ولی هم اکنون به چهار هزار و 100 کیلومتر رسیده است.
وی با اعلام این که هم اکنون بیش از 50 درصد از راههای روستایی مازندران آسفالت است، گفت که مازندران از میانگین کشوری در این زمینه جلوتر است.
مهندس نظری همچنین از ساخت حدود 200 کیلومتر راه روستایی در سال جاری خبر داد و افزود که نیمی از این راهها زیر پوشش آسفالت قرار خواهد گرفت .
وی ایجاد راه دسترسی مناسب روستایی را مهم ترین رویکرد راه و شهرسازی مازندران بیان کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران مهاجرت معکوس به روستاها وایجاد اشتغال در این مناطق را در گرو ساخت راه دسترسی مناسب بیان کرد و مشارکت مردم را دلیل اصلی رشد سطح پوشش آسفالت در مناطق روستایی مازندران برشمرد.