زیارلاریمی مدیر مرکز مازندران مجمع عالی نخبگان شد/حضور قائم مقام وزیر کشور در مراسم معارفه\

زیارلاریمی مدیر مرکز مازندران مجمع عالی نخبگان شد/حضور قائم مقام وزیر کشور در مراسم معارفه

  • کد خبر: 215703
  • چاپ
  • انتشار: 05 بهمن 1397 - 11:37

استنادنیوز؛ در طی حکمی از سوی یوسفعلی جوانی رئیس مجمع عالی نخبگان استان مازندران ، احمد زیارلاریمی به عنوان مدیر منطقه مرکز (ساری و میاندورود) مجمع عالی نخبگان منصوب شد.

 به گزارش استناد، دکتر سیدرمضان شجاعی کیاسری در مراسم معارفه دکتر زیارلاریمی در ساری بیان داشت: استعدادها و ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه های مختلف در مازندران وجود دارد که توجه به آن و میزان رشد و توسعه منطقه را به دنبال  دارد.

قائم مقام وزیر کشور در امور بین الملل گفت: تشکل ها در حقیقت صدای مردم هستند و با حضور پررنگ خود در ساختار قدرت می توانند حرف و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند و مسئولان به این خواسته ها باید پاسخ دهند.

وی افزود: مجمع عالی نخبگان از جمله تشکل های مردمی است که باتوجه به حضور جوانان و نخبگان می تواند باعث توسعه و رشد مازندران در حوزه های مختلف شود.

رئیس مجمع عالی نخبگان استان مازندران در ادامه این مراسم به اشاره به اینکه مجمع عالی نخبگان استان مازندران را به هفت منطقه تقسیم کردیم، بیان کرد: از نظر ما نخبه به کسی گفته می شود که یک طرح و ایده ای جدید و نو داشته باشد.

دکتر یوسفعلی جوانی با اشاره به اینکه  اهداف و خط مشی مجمع عالی نخبگان در راستای توسعه همه جانبه کشور در همه زمینه ها می باشد،گفت: برای اینکه یک کشور توسعه پیدا کند باید از ظرفیت نخبگان در همه زمینه ها استفاده شود.
رئیس مجمع عالی نخبگان استان مازندران افزود: امروز حرکت عظیم علمی در کشور عزیزمان به دست نخبگان فرهیخته و باحمایت همه جانبه مسئولان و مدیران علمی و فرهنگی آغاز شده است و بر همگان به ویژه جامعه علمی کشور است تا با هم فکری و همیاری گسترده در تقویت و اعتلای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مواضع اصولی و انسانی بیش از پیش کوشا باشیم.
جوانی قادیکلایی اظهارداشت: در گفتمان مجمع عالی نخبگان مازندران نخبه تعریفی عام دارد لذا در حوزه های مختلف علمی، صنعتی، ورزشی، کشاورزی، روحانیون، پزشکی، اصناف، مهندسان،دانش آموزی و دانشجویی و دیگر موارد می توانیم نخبه داشته باشیم.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار