دعوا و درگیری در فوتبال خشن ترین بازی تاریخ را رقم زد + تصاویر\

دعوا و درگیری در فوتبال خشن ترین بازی تاریخ را رقم زد + تصاویر

  • کد خبر: 21531
  • چاپ
  • انتشار: 28 آذر 1395 - 12:58

خشن ترین بازی تاریخ فوتبال مربوط می شود به بازی فینال جام بین قاره ای بین دو تیم میلان و استودیانتس در سال ۱۹۶۹ که با قهرمانی میلانی ها همراه بود.

به گزارش استناد نیوز، خشن ترین بازی تاریخ فوتبال مربوط می شود به بازی فینال جام بین قاره ای بین دو تیم میلان و استودیانتس در سال ۱۹۶۹ که با قهرمانی میلانی ها همراه بود. دیدار رفت در جوزپه مه‌آتزا با نتیجه سه بر صفر به نفع تیم میلان به پایان رسید. اما در بازی برگشت اتفاقاتی رقم خورد که به جنگ شباهت داشت تا مسابقه فوتبال!

خشن ترین فوتبال
بازیکنان استودیانتس در دیدار برگشت و در زمین خود از هر روشی برای متوقف کردن میلانی ها استفاده کردند. خطاهای شدید، توهین، درگیری و رفتارهای غیرورزشی از جمله زشتی های آن بازی بود. اما کار به همین اتفاقات زمان بازی ختم نشد، بازیکنان استودیانتس پس از پایان بازی با نتیجه دو بر یک و از دست دادن قهرمانی مانع خوشحالی حریف شدند و درگیری به وجود آمد. برخی از بازیکنان میلان به شدت آسیب دیدند که عکس منتشر شده از نستور کومبین، نشان دهنده بخشی از خشونت در آن بازی است. آلربتو پولتی دروازه بان استودیانتس کومبین به پسر طلایی میلان لگرد زد و پس از بازی با هواداران درگیر شد و سوارس، بینی کومبین را شکست.
بازیکنانی که باعث به وجود آمدن چنین اتفاقاتی شدند، با محرومیت سنگینی مواجه شدند. پس از شکایت ایتالیایی ها به خاطر خشونت آرژانتینی ها، مانرا، آگیره سوارس و پولتی بازیکنان استودیانتس به ۳۰ روز زندان محکوم شدند. همچنین سوارس از ۳۰ بازی ، مانرا ۲۰ بازی و پولتی برای همیشه از فوتبال محروم شدند.

خشن ترین بازی تاریخ

خشن ترین فوتبال تاریخ



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار