حسین زادگان؛ اولین جلسه شورای اداری مازندران در بابل برگزار می شود\

حسین زادگان؛ اولین جلسه شورای اداری مازندران در بابل برگزار می شود

  • کد خبر: 215204
  • چاپ
  • انتشار: 19 آذر 1397 - 09:18

استنادنیوز؛ استاندار مازندران بیان داشت: اولین برنامه ما دیدار با مردم شهرستان بابل است و جلسه شورای اداری استان را در آنجا برگزار خواهد شد.

به گزارش استنادنیوز ، احمد حسین زادگان  در جمع مسئولان شهرستان بابل با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی برای توسعه استان اظهار داشت: به جای اینکه دنبال رقابت سیاسی باشیم به فکر توسعه استان باشیم.

استاندار مازندران اظهار داشت:با وحدت و همدلی در راه توسعه استان باید از همه ظرفیت ها استفاده شود و نباید به دنبال منطقه گرایی یا شهرگرایی باشیم و برای توسعه استان گام برداریم.

وی افزود: از نگاه بنده از غرب تا شرق همه باید در قالب توسعه در کنار هم باشیم؛ لذا در شرایط کنونی کشور باید در راه نظام ایستادگی و ظرفیت خوبی برای استان ایجاد کنیم و نباید به دنبال منطقه گرایی باشیم.

استاندار مازندران تاکید کرد: جلسه شورای اداری با حضور مدیران کل برای کاربردی کردن طرح ها و مشکلات شهرستان در هر شهر استان برگزار تا به مشکلات هر شهر در همان شهرستان رسیدگی شود و اولین برنامه ما دیدار با مردم شهرستان بابل است و جلسه شورای اداری استان را در آنجا برگزار خواهد شد.

حسین زادگان درباره برنامه خود گفت: برنامه ما شعار نیست و در عین حال جامعه نیاز به امید دارد و اکنون جای رقابت سیاسی نیست.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار