پاسخ موشک های یمن به جنگنده های سعودی\
  • ادامه تجاوز به یمن

پاسخ موشک های یمن به جنگنده های سعودی

  • کد خبر: 21513
  • چاپ
  • انتشار: 27 آذر 1395 - 12:29

پس از 20 ماه تجاوز عربستان و متحدانش به یمن این درگیری ها همچنان ادامه دارد و جنگنده های سعودی به شدت یمن را بمب باران می کنند

به گزارش استناد نیوز، ارتش و نیروهای مردمی یمن در واکنش به حملات روز گذشته جنگنده های عربستان و هم پیمانانش به استان های صعده و صنعاء و الحدیده و همچنین بمباران راه های ارتباطی یمن، یگان موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عصر جمعه مراکز تجمع ارتش سعودی و مزدورانش در جیزان و نجران را هدف قرار دادند.

به گزارش شبکه خبری المسیره یک منبع نظامی گفت: یگان موشکی ، اردوگاههای نظامی الحماد و الثویله عربستان در نجران را مورد حمله قرار دادند.

توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع مزدوران عربستانی را با چندین خمپاره در غرب مرز الطوال هدف قرار داده شماری از مزدوران و نظامیان عربستانی را کشته و یا زخمی کردند.


واحد اطلاع رسانی جنگی روز گذشته تصاویر حمله توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی به محل تجمع نظامیان عربستانی در منطقه الخوبه و مرکز نظامی جلاح عربستان در جیزان را پخش کرد.


گفتنی است عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی ،دریایی و هوایی این کشور به هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد .این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 10هزار یمنی و زخمی شدن دهها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار