تصویب قانون جدید مالیات‌ برای طرح و سرمایه در گردش\
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:

تصویب قانون جدید مالیات‌ برای طرح و سرمایه در گردش

  • کد خبر: 21496
  • چاپ
  • انتشار: 25 آذر 1395 - 23:33

نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت در سفری به اهواز از شهرک های صنعتی این شهر بازدید و 3 طرح صنعتی افتتاح کرد

نعمت زاده با تاکید بر ضرورت اتکا به صنایع داخلی گفت: قانون رفع موانع تولید را سال گذشته در مجلس به تصویب رساندیم که از ابتدای امسال عملیاتی شده است.
وی بیان کرد: شهرک‌های صنعتی تا جایی که بتوانند از طریق مشارکت با وزارت راه برای ساخت پل، زیرگذر، راه دسترسی شهرک صنعتی شماره 5 را تامین کنند.
در جریان سفر یک روزه محمد رضا نعمت زاده مرکز خدمات فناوری و کسب و کار مستقر در شهرک صنعتی شماره چهار اهوازبه بهره برداری رسید.
همچنین وی در بازدید از شهرک صنعتی شماره 4 اهواز، از شرکت فنی مهندسی بهتاش صنعت خوزستان، جهان قطعه پارس، شهرک صنعتی آسمن، و کامیاران دیدن کرد و در جزییات مشکلات این واحدهای صنعتی قرار گرفت.
وزیر صنعت از شهرک صنعتی شماره 3اهواز و تعدادی از واحدهای مستقر در این شهرک دیدن کرد و شبکه اینترنتی این شهرک صنعتی را راه اندازی کرد.
محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت پیش از آن در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شماره 2اهواز ، واحد بسکویت سازی کارخانه تک نان جنوب را نیز افتتاح کرد.
وی همچنین در بازدیدی از واحدهای مختلف شهرک صنعتی شماره پنج فولاد آتیه خلیج فارس را افتتاح کرد و از شرکت تاشا(تولید تجهزات نفت،گاز و پتروشیمی)دیدن کرد.
در استان خوزستان 33 شهرک و 38 ناحیه صنعتی مصوب وجود دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار