عاقبت تلخ رابطه پنهانی پسر جوان با دو زن\

عاقبت تلخ رابطه پنهانی پسر جوان با دو زن

  • کد خبر: 214922
  • چاپ
  • انتشار: 26 آبان 1397 - 10:31

رابطه پنهانی پسرجوان که شاید در حقیقت به عنوان طعمه برای دو زن شکل گرفته بود عاقبت تلخی برای او داشت. پسر جوان بدون اینکه بداند با یکی از اقوام خود در شرایط درگیری قرار گرفت.

استناد؛ همزمان با کشف جسد پسر جوانی در دستور کار تیم جنایی شهرستان رباط کریم قرار گرفت. ماموران پس از حضور در محل قتل با پیکر غرق در خون علی بیست و چهار ساله روبه رو شدند که با ضربه های متعدد کارد از پا در آمده بود.

پس از بررسی های مقدماتی در محل جنایت مشخص شد عامل یا عاملان جنایت حدود صد متر قربانی را تعقیب کرده و در این فاصله چند ضربه کارد به نقاط مختلف بدن او وارد کرده اند. در حالی که تحقیقات محلی هیچ سرنخی را به پلیس نداده بود، ماموران با بررسی تماس های مقتول متوجه ارتباط پنهانی او با دو زن در رباط کریم و اسلامشهر شدند.

در مرحله بعد با کشف این سرنخ، احتمال دست داشتن یکی از آنها در این جنایت مطرح و ماموران زن جوانی به نام زهرا را دستگیر کردند.

زهرا در نخستن بازجویی ها منکر ارتباط با مقتول شد اما پس از روبه رو شدن با شواهد پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت:مدتی است با علی ارتباط داشتم. شب حادثه نیز به خانه من در رباط کریم آمده بود که ساعت 11 شب پس از خروج از خانه، مقابل کوچه ما با ضربه های چاقو به قتل رسید. مدتی بود دو مرد با مقتول تماس می گرفتند و او را تهدید می کردند اگر ارتباطش را با من قطع نکند او را خواهند کشت.

عاقبت رابطه پنهانی پسر جوان با دو زن

همچنین ماموران موفق شدند صدای ضبط شده دو مرد ناشناس را در گوشی تلفن همراه مقتول کشف کنند. از سوی دیگر بررسی ها نشان داد شب حادثه پس از خروج مقتول از خانه زهرا سرنشینان یک دستگاه پژو 206 مشکی علی را تعقیب می کردند. تیم جنایی در شاخه دیگری از تحقیقات زن دوم به نام لیلا را دستگیر کردند که او با انکار ارتباط با مقتول گفت:من برای علی یک وام 700 هزار تومانی گرفته بودم و مقتول هر ماه قسط آن را به من پرداخت می کرد. ماموران که به اظهارات لیلا مشکوک شده بودند تحقیقات را روی او متمرکز کرده و دریافتند برادرش قاسم یک خودرو پژو 206 مشکی رنگ دارد.

قاسم پس از دستگیری در بازجویی ها به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت:مدتی قبل از جنایت متوجه شدم علی که پسرخاله ام است با ورود به خانه خواهرم او را با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داده است. این موضوع خیلی آزارم می داد به همین خاطر با همدستی یکی از اقواممان به نام محسن نقشه قتل او را طراحی کردیم. شب حادثه وقتی علی از خانه زهرا خارج شد با کارد به طرفش حمله کردم و چند ضربه به او زدم.

با این اعتراف محسن نیز دستگیر و در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد. پس از اعتراف، چهار متهم پرونده و بازسازی صحنه قتل بازپرس شهرستان رباط کریم پرونده را با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاد.

 متهمان در جلسه محاکمه در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران منکر قتل شده و مدعی شدند اعتراف آنها تحت فشار بازجویی ها بوده است. وکیل متهمان نیز خواستار احضار زهرا به دادگاه شدند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار