ضابطین پسماند در روستاها جهت برخورد با مخربان محیط زیست قدرت اجرایی می گیرند\
  • ولی زاده؛

ضابطین پسماند در روستاها جهت برخورد با مخربان محیط زیست قدرت اجرایی می گیرند

  • کد خبر: 214829
  • چاپ
  • انتشار: 20 آبان 1397 - 22:43

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: طی هماهنگی انجام شده با دادستان بابل، ضابطین پسماند در روستاها جهت برخورد با مخربان محیط زیست قدرت اجرایی می گیرند.

  به گزارش استنادنیوز ؛ مهندس قربانعلی ولی زاده بورا  با اشاره به اینکه در جلسه مشترک با بخشداران و راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نسبت به پاکسازی محورهای مواصلاتی شهرستان بابل تاکید شده است ، گفت: مقرر گردید بخشداران شش گانه بابل با همکاری راهداری نسبت به پاکسازی محورهای مواصلاتی در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کنند.

 وی با اشاره به اینکه به امروزه انباشت زباله در جاده های #مواصلاتی به یک معضل تبدیل شده است ،افزود: طی هماهنگی انجام شده با دادستان بابل مقرر شد به #ضابطین پسماند در روستاها که دهیاران هستند قدرت اجرایی داده شود تا با رانندگان خودروها و کسانی که نسبت به ریختن زباله در محیط زیست اقدام می کنند برخورد جدی شود.

ولی زاده با اشاره به اینکه شهرستان بابل یکی از شهرستان های پیشرو در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا است، تصریح کرد:  در راستای کاهش تولید زباله در شهرستان بابل ،طرح #تفکیک زباله از #مبدا در شهر و روستاهای بابل در حال #اجرا است.

طرح تفکیک زباله از مبدا به منظو ر کاهش تولید یکی از دغدغه های جدی مهندس اسلامی استاندار سابق مازندران بوده است که با تاکید ایشان هم اکنون توسط اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری و موسسه بازیافت مازندران درکلیه شهر و روستاهای مازندران در حال اجرا است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار