اختلاس در آمل/ جزئیات اختلاس 700 میلیون و رشوه 60 میلیون تومانی دهیاری و شورای کلاکسر\
  • علی طالبی دادستان شهرستان آمل بیان کرد

اختلاس در آمل/ جزئیات اختلاس 700 میلیون و رشوه 60 میلیون تومانی دهیاری و شورای کلاکسر

  • کد خبر: 21474
  • چاپ
  • انتشار: 24 آذر 1395 - 13:27

با همکاری تیم اداره اطلاعات شهرستان آمل و مازندران، دهیار منطقه کلاکسر آمل و 5 تن از اعضای شورای این منطقه به اتهام اختلاس 660 میلیون تومانی دستگیر شدند.

به گزارش استناد نیوز، علی طالبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل بیان کرد: با همکاری تیم اداره اطلاعات شهرستان آمل و مازندران، دهیار منطقه کلاکسر آمل و 5 تن از اعضای شورای این منطقه به اتهام اختلاس 660 میلیون تومانی دستگیرشدند.

 

وی گفت: این افراد 700 میلیون تومان وجوه دولتی که از سوی استانداری به منظور عمران و آبادی این محل اختصاص یافته بود را اختلاس کرده اند و ردپای برخی از مدیران دولتی به این پرونده بازخواهد شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل به جزئیات اختلاس این پرونده اشاره کرد و گفت: متهمان این پرونده همچنین به تضییع حقوق بیت‌المال به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان و اخذ رشوه به مبلغ 60 میلیون تومان اقدام کرده‌اند.

 

وی در ادامه بیان کرد: پرونده در شعبه 3 بازپرسی در حال بررسی است؛ سه نفر از متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند و پرونده دو نفر از آنان در مرحله تحقیقات است. ابعاد گسترده تر این پرونده در ادامه تحقیقات مشخص خواهد شد.

 

گفتنی است کلاکسر، روستایی حدودا 800 نفره از توابع بخش دابودشت شهرستان آمل در استان مازندران است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار