مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی استان مازندران در غیاب وزیر ورزش و استاندار برگزار شد +تصویر\

مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی استان مازندران در غیاب وزیر ورزش و استاندار برگزار شد +تصویر

  • کد خبر: 2145
  • چاپ
  • انتشار: 04 مرداد 1395 - 10:52

آیین بدرقه قهرمانان و ورزشکاران مازندران شامگاه یکشنبه با حضور مسئولان استان مازندران و تعدادی از نمایندگان مجلس این استان در غیاب استاندار و وزیر ورزش در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبر استناد; شامگاه یکشنبه در محل هتل المپیک تهران ,ورزشکاران المپیکی استان مازندران با حضور مدیران ورزش استان و روسای هیئت‌های ورزشی مازندران مورد تجلیل قرار گرفتند و به المپیک بدرقه شدند. این مراسم که پیش از این قرار بود با حضور وزیر ورزش و مسئولان رده بالای ورزش کشور برگزار شود، بدون حضور محمود گودرزی آغاز و خاتمه یافت!

با توجه به اینکه 13 ورزشکار پر امید از استان مازندران به المپیک اعزام می شوند و بار سنگین مدال آوری در این میدان بزرگ بر دوش آن ها خواهد بود انتظار می رفت استاندار مازندران جناب آقای فلاح در این مراسم حضور یابد که متاسفانه ایشان در این مراسم حاضر نشدند.

در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، یونسی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و همچنین شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی سخنانی را ایراد فرمودند.

حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه 13 ورزشکار از 63 ورزشکار اعزامی به رقابت‌های المپیک ریو را ورزشکاران مازندرانی تشکیل می‌دهند گفت: دو مربی مازندرانی برای نخستین بار در تاریخ المپیک به این رقابت‌ها در دو رشته کشتی آزاد و فرنگی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه مازندران استان مستعد کشور در حوزه قهرمان‌پروری است افزود: در دولت تدبیر و امید هدف‌گذاری ورزش مازندران به عنوان نگین ورزش کشور به خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه افتخارات به دست آمده در ورزش استان متعلق به ورزشکاران استان است تصریح کرد: ورزش مازندران با قدمت 60 ساله توانست در سال گذشته بالغ بر 300 مدال را توسط ورزشکاران و مدال‌آوران رشته‌های مختلف ورزشی کسب کند.

وی با اظهار امیدواری از کسب مدال‌های رنگارنگ ورزشکاران مازندرانی در المپک ریو برزیل گفت: امیدواریم بتوانیم در عرصه کسب مدال قهرمانی ورزشکاران در المپیک پیش روی نگین کشور باشیم.


علی‌رضا یونسی رستمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز در این مراسم با اشاره به قدمت بالای مازندران در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، دینی و ورزشی افزود: کسب بیشترین سهمیه المپیک از ورزشکاران مازندران این استان را در تارک افتخارات کشور جای داده است.

شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر تقویت روحیه قهرمانی و اخلاق ورزشی در بین ورزشکاران گفت: امیدواریم کاروان ورزشی مازندران در المپیک ریو همانند سایر آوردگاه‌ها افتخار آفرینی کند.

وی با بیان اینکه افزایش سلامت و نشاط اجتماعی از اهداف اساسی دولت تدبیر و امید در حوزه ورزشی است تصریح کرد: باید به پهلوان‌مداری و قهرمان پروری ورزشکاران این خطه افتخار کرد.

در پایان از ورزشکاران راه‌یافته به مسابقات المپیک 2016 ریو از مازندران با اهدای هدایایی تجلیل شد.

بهداد سلیمی و محمدرضا براری در وزنه‌برداری، فرزان عاشورازاده در تکواندو, نوشاد و نیما عالمیان در تنیس روی میز، مجتبی میرزاجان‌پور و عادل غلامی در والیبال، مجتبی عابدینی در شمشیربازی، حسن یزدانی، رضا یزدانی، کمیل قاسمی، قاسم رضایی و بشیر باباجان‌زاده در کشتی آزاد و فرنگی 13 ورزشکار مازندرانی اعزامی به مسابقات المپیک ریو 2016 برزیل در کاروان تیم ملی هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار