آغاز چهارمین رزمایش بزرگ محمد رسول الله از فردا در جنوب شرق کشور\
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش:

آغاز چهارمین رزمایش بزرگ محمد رسول الله از فردا در جنوب شرق کشور

  • کد خبر: 21425
  • چاپ
  • انتشار: 20 آذر 1395 - 10:36

امیر کیومرث حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران محورهای اصلی و هدف رزمایش بزرگ محمد رسول الله 4 را تشریح کرد

 به گزارش استناد نیوز، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما در این رزمایش قصد داریم که توانمندی و چابکی یگان‌هایمان را در ابعاد مختلف ارزیابی کنیم و براساس منویات مقام معظم رهبری توانمندی یگان‌ها را افزایش دهیم. همچنین تجهیزات ضدزرهی که خود نیروی زمینی و وزارت دفاع ساخته اند را در این رزمایش امتحان و قابلیت های آنها را ارزیابی می کنیم.

 

وی افزود: در این رزمایش بزرگ 23 رسته حضور دارند و در هر رزمایشی این رسته ها باید حضور داشته باشند. اگر یک رسته ای وجود نداشته باشد نقص به وجود می آید اما فعالیت اصلی و محوری رزمایش حضور یگان های زرهی، توپخانه و رسته های کوماندویی و تکاوری که اخیرا تشکیل شده اند، خواهد بود.

 

حیدری همچنین با اشاره به وصعت و منطقه رزمایش گفت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله ۴ در منطقه عمومی جنوب شرق کشور از فردا ۲۱ آذر و به وسعت ۲۰۰ هزار کیلومتر مربع برگزار می شود.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا منطقه جنوب شرق کشور برای رزمایش انتخاب شده اظهار داشت: نوع منطقه برای ما هیچ تفاوتی ندارد ما باید در کل میهن مان ارتقا دفاعی را در دستور کار داشته باشیم به همین منظور ماه آینده نیز در منطقه غرب و جنوب غرب کشور رزمایش خواهیم داشت.

 

حیدری از حضور بخش های بهداشت و درمان در منطقه برای خدمات رسانی به مردم خبر داد و گفت: در نیروی زمینی یک شعار محوری «ارتش فدای ملت و ملت برای ارتش» داریم و وقتی ما در یک منطقه حضور پیدا می کنیم مردم آن منطقه قطعا به خود می بالند و ما هم سعی می کنیم به آنها کمک کنیم.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار