telepizza در راه ایران\

telepizza در راه ایران

  • کد خبر: 21384
  • چاپ
  • انتشار: 16 آذر 1395 - 15:42

شرکت  اسپانیایی "تله پیتزا" اعلام کرده است قصد دارد در ماه های آینده وارد بازار ایران شود

به گزارش استناد نیوز ، پیش از این پروژه حضور برندهای فست فودی مشهوری چون " کی اف سی " و " مک دونالد " در بازار ایران جنجال های گسترده ای در پی داشته و با شکست مواجه شد، حالا باید منتظر ماند و دید عکس العمل ها نسبت به این برند اسپانیایی چه خواهد بود و آیا این شرکت موفق خواهد شد به بازار بزرگ ایران راه پیدا نماید.

به نوشته وب سایت " اینتر نشنال سوپر مارکت نیوز" شرکت  اسپانیایی "تله پیتزا" اعلام کرده است از مارس 2017 – نوروز 96 – وارد بازار ایران می شود.

بر اساس خبر " اینترنشنال سوپر مارکت نیوز" این برند پیتزا، بزرگ ترین شرکت تولید پیزای بیرون بر در خارج از ایالات متحده آمریکا به لحاظ شعبه های فروش در سراسر دنیا است.

Telepizza 2

بر اساس این گزارش " تله پیتزا " با همکاری یک شرکت ایرانی به نام " شرکت سرمایه گذاری مومنین " قرار است بخشی از بازار فست فود ایران را در 10 سال آینده به دست گیرد.

در چارچوب این همکاری قرار است شرکت سرمایه گذاری مومنین طی 10 سال آینده مبلغ 100 میلیون یورو برای راه اندازی 200 مرکز فروش این برند پیتزا در سراسر ایران سرمایه گذاری کند.

در حالی شرکت "تله پیتزا" از حضور در بازار ایران خبر داده که پیشتر در بسیاری از شهرهای ایران از جمله در تهران و کرج فروشگاه های فست فودی تحت عنوان "telepizza " فعالیت می کنند.

تله پیتزا یک شرکت اسپانیایی است که در سال 1987 تاسیس شده است. دفتر مرکزی این کمپانی در شهر مادرید است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار