بابایی کارنامی؛ آزادگان، سند عزت و افتخار ایران اسلامی هستند\

بابایی کارنامی؛ آزادگان، سند عزت و افتخار ایران اسلامی هستند

  • کد خبر: 213648
  • چاپ
  • انتشار: 27 مرداد 1397 - 09:31

استنادنیوز؛علی بابایی کارنامی با اشاره به اینکه صبر و بردباري يكي از آموزه هاي ديني ما است، گفت: آزادگان اسناد زنده افتخار نظام و هشت سال دفاع مقدس هستند.

عضو هیات مدیره شرکت های وابسته هلدینگ تاپیکو با بیان اینکه صبر و بردباري يكي از آموزه هاي ديني ما است که آزادگان این ویژگی ها را به درجات عالی رساندند، تصريح كرد: خداوند در قرآن كريم وعده اين را داده كه هر جا سختي و دشواري وجود دارد تبديل به آساني مي شود و اين درباره آزادگان و خانواده هاي آنان تحقق پيدا كرد، آنان پس از سختی های فراوان امروز خاطرات آن دوران را مرور می کنند.
وی گفت: آزادگان به ولايت پايبند بوده اند و پايبند مانده اند بر همین اساس باید قدر این اسطوره های صبر و مقاومت را دانست، و گفت:آزادگان، گنجینه‌های ارزشمندی هستند که در وجود آن‌ها، فرهنگ انسان‌ساز دوران اسارت نهفته است.

بابایی کارنامی بیان کرد:امروز ترویج فرهنگ اسارت آزادگی و از خود گذشتگی سبب پرورش جوانانی شده است که در تداوم راه شهدا و ایثارگران با شجاعت در میدان‌های مبارزه از جمله دفاع از حرم اهل‌بیت علیه‌السلام به‌عنوان مدافعین حرم پای در میدان گذاشته‌اند و این ثمره‌ استقامت و صبر  آزادگان و جانبازان عزیز است، پس می‌توان نتیجه گرفت که به حمدالله راه شهدا ادامه دارد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار