\
  • ادعای واهی بنیامین نتانیاهو:

برجام به ایران زمان می دهد تا بمب اتمی بسازد / ایران موشک قاره پیما می سازد تا آمریکا را تهدید کند

  • کد خبر: 21359
  • چاپ
  • انتشار: 14 آذر 1395 - 21:40

نتانیاهو در صحبت هایش ادعای جالبی را مطرح کرد، وی گفت: ایران به دنبال ساخت موشک های قاره پیما است تا آمریکا را تهدید کند

به گزارش استناد نیوز به نقل از الجزیره؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد مشکل توافق هسته ای ایران این است که به ایران زمان می دهد تا در آینده برای دستیابی به بمب هسته ای، دست به غنی سازی اورانیوم بزند.


وی که امروز از طریق تماس تصویری در نشست مجمع «سابان» صحبت می کرد، در مورد ایران مدعی شد: اسرائیل متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی است. این مسئله تغییری نکرده و نخواهد کرد.


نتانیاهو با بیان اینکه با رئیس جمهور منتخب دونالد ترامپ در مورد این توافق صحبت خواهم کرد، گفت: من مخالف این توافق هستم، چون راه این کشور به سمت ساخت بمب را باز می کند. ایران به این توافق پایبند می ماند، چراکه راه این کشور به برنامه هسته ای صنعتی را باز می کند.


وی مدعی شد من می گویم بعد از امضای توافق، ایران به قدرتی تهاجمی تر بدل شده است. در حال ساخت موشک های بالستیک است که بالاخره به ایالات متحده خواهد رسید. ایران در حال ساخت موشک های قاره پیما است. به یاد داشته باشید که ما و ایران در یک قاره هستیم و ایران دارد موشکهای قاره پیما را برای شما می سازد و می گوید مرگ بر ایالات متحده و مرگ بر اسرائیل.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار