به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران ، "جعفر احمدپور " مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان این مطلب که استقرار و اجرای سیستم های مدیریتی در دهه گذشته کمک شایانی به ارتقاء کیفیت خدمات رسانی در شرکت گاز مازندران نموده است، افزود: این شرکت به منظور تحقق ماموریت و دستیابی به چشم انداز و اهداف کلان، سیستم مدیریت یکپارچه را به عنوان بخشی از زیربنای تحول و تعالی بر اساس استانداردها استقرار داده است.
وی کسب این موفقیت ارزنده را به همه مدیران و کارکنان شرکت تبریک گفت و با بیان اینکه موضوع انرژی از دو جنبه حایز اهمیت است اظهار داشت: هرگونه بهبود و کاهش مصرف، تأثیر به سزایی در بهبود شاخص های محیط زیست خواهد داشت که این مهم یکی از مسئولیتهای اصلی ما در قبال جامعه و نسل آینده است از طرفی کاهش مصرف، منجر به کاهش هزینه های شرکت میگردد که از این منظر نیز اهمیت مدیریت انرژی بیشتر نمایان می گردد.
احمدپور گفت: توسعه و تعمیق سیستمهای مدیریتی یکی از استراتژی های مهم سازمان است و نگاه سازمان در این حوزه نه صرفاً کسب گواهینامه، بلکه اصلاح فرآیندها و ساختار ها و کمک به بهبود مستمر ، رشد و تعالی سازمان است که امیدواریم استقرار این سیستم کمک شایانی به بهبود و بهینه سازی مصرف انرژی در سازمان نماید.
وی ادامه داد : طی این دوره ارزیابی ، سیستم مدیریت انرژی شرکت گاز استان مازندران با الزامات استاندارد ISO50001:2011 مورد تایید قرار گرفت و گواهینامه استاندارد مدیریت انرژی نیز به این شرکت اعطا گردید.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه قبل از سیستم مدیریت ایمنی و سلامت شغلی در سازمان از الزامات استاندارد OHSAS 18001 استفاده می نموده است تصریح داشت: استاندارد ISO 45001:2018 (سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای) برای کاهش خطرات کسب و کار ، ایجاد یک ساختار برای بهبود ایمنی کارکنان ، کاهش ریسک ها و خطرات محیط کار و شرایط کاری امن تر اقدام نموده است.
احمدپور عنوان کرد : نگاه حاکم بر شرکت گاز استان حرکت در مسیر سرآمدی کیفیت برتر و جلب رضایت مردم است .
وی با بیان اینکه شرکت گاز مازندران یک شرکت یادگیرنده و یاددهنده می باشد ، افزود: اعتقاد داریم که کیفیت مسیری بی پایان است و عزم راسخ برای حرکت در مسیر کیفیت در گاز استان وجود دارد.